Smerter i kroppen etter fødsel

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Er det noen av dere som har opplevd å ha feberfølelse i kroppen med smerter i alle ledd og ubehag i huden uten å ha feber? Jeg har smerter hver dag, og må ta Ibux for å klare dagen. Hatt det i en uke, mini er 3 uker. Tror ikke det er brystbetennelse heller..
noen vært borti noe lignende?

Hei! Er det noen av dere som har opplevd å ha feberfølelse i kroppen med smerter i alle ledd og ubehag i huden uten å ha feber? Jeg har smerter hver dag, og må ta Ibux for å klare dagen. Hatt det i en uke, mini er 3 uker. Tror ikke det er brystbetennelse heller..
noen vært borti noe lignende?
Hadde tatt en telefon til legen/legevakt. For sånn hadde jeg det. Viste seg å være urinveisinfeksjon som var på vei over i nyrebekkenbetennelse.
Og dette var bare 5 dager etter fødsel.

Jeg hadde det sånn med brystbetennelse, men ikke av fødselen... Da hadde jeg vondt i ledd, muskler og hud en stund før smertene i brystet kom.

Ikke sikkert det er det for deg da, men kan kanskje være lurt å få det sjekket :) Høres ikke noe særlig ut!

Jeg hadde det sånn; men fikk litt forhøyet temperatur (37,8°C ish, men normalen min er vel egentlig under 37, så.. lett feber), og smerter i brystet dagen etter. Så.. jeg tenkte begynnende betennelse, og prøvde massere brystet godt i dusjen, for å få evt åpnet tette melkeganger, også mye amming + en pumping for å få tømt mest mulig. Var enda vondt og hovent dagen etter, men i dag, dag 3 etter brystsmerter, så kjennes det bare lettere ømt. Og ingen leddsmerter.
Så, ja.. jeg ville tenkt en infeksjon av noe slag.

Hmm, ja tenker jeg får ringe legen over helga å få meg en time. Det føles ut som en infeksjon av noe slag, men slår ikke ut på febermåleren.. er på 8. dagen nå.. fortsatt i vondt i brystene, og ingen symptom ved vannlating.. o_O
Kjenner jeg er så møkk lei av å ikke være i form! :dead:Etter mye vondter i svangerskapet trodde jeg at alt skulle bli bra etter fødsel. Men da fikk jeg enda vondere bekken, og måtte gå med krykker..og når det endelig ga seg får jeg dette?? :meh:

Back
Topp