smerter i korsryggen

hmmm, kan det være bekkenløsning???

bekkenløsning i uke 9???? ikke si sånn da huff......  men det er fryktelig ubehagelig, begynte på ene siden så jeg trodde jeg bare hadde strekt en muskel da jeg malte i helga, men nå er det i hele korsryggen

Jeg har smerter nederst i korsryggen. Sterke smerter når det er som verst.
Nesten vont uansett hva jeg gjør.
Kan dette være bekkenløsning? Er ikke så innpå sliketing at jeg aner egentli ikke hva det er..

det høres ut som bekkenløsning.. ta det med ro så det ikke blir værre.. lenge igjen... jeg har gått hjemme nå i 3 ukr... kjeder snart livet av meg...

Hva er det bekkenløsning egentlig går ut på? Er som sakt ikke inne på det.
Er det noe jeg kan gjøre for å "bedre" det?

ORIGINAL: lene24

var sånn det begynte med meg i uke 8 og jeg har bekkenløsning.får håpe du slipper unna.

hei, du når du sier du har bekkenløsning, betyr det at du kjenner til bekkenløsninga hver dag da eller?? jeg er så usikker på om jeg har noe, men til meg gjør det kun vondt nederst i korsryggen resten av dagen etter jeg har vært på jobb, og jeg jobber kun to dager i uka utenom studiene, så jeg kjenner ikke noe til det ellers da?

Det går ann å få det så tidlig ja. Har hørt om dem som gikk til legen pga bekkenløsningssmertene og derfor fant ut at de var gravide....
Smertene holdes som regel i sjakk visst du tar det med ro, kjenn på kroppen din hva den ikke vil. overanstrengelser straffer seg etterpå....

Kan være bekkenløsning ja... I første svangerskap fikk jeg det i uke 10, mens i andre svangerskap fikk jeg det i uke 5

Det kan være bekkenløsning... Jeg har det... Ta det opp med legen eller jordmoren din,men det er ingen måte egentlig å diagnosere dette på,så det heter "symtomgivende bekkenløsning" eller "Bekkenløsning med gangvansker".. Det viktigste du kan gjøre da er å ta det med ro,men beveg deg ofte. Skift sittestilling ofte og ta en liten runde i stua,eller ute,men lær deg å kjenne grensene dine,og stopp før du får vondt. Jeg er begynt til fysioterapi,og har fått låne et bekkenbelte for å holde hofrene på plass når jeg går. Regner ikke med at jeg vil komme meg tilbake på jobb før fødselen. Jeg fikk det før uke 9 og er nå i uke 14.. Bare spør meg hvis det er noe mer du lurer på!

mye rare diagnoser jeg kan ha her, kan jeg velge så velger jeg å stole på nesing hehe, at det bare er livmoren som vokser. Smertene går igjennom meg og jeg har vondt både i korsryggen og murringer i magen. Faktisk ganske ille. Håper det går fort over. har ingen utstråling nedover i bena eller rompa

ORIGINAL: m@mm@85

hei.
det kan være lumbago du har fått, har slitt enn del med korskryggen jeg og.
ene dagen klarte jeg ikke reise meg fra sovaen, så da fikk jeg time hos legen og diagnosen lumago.
blei sykemeldt 50%.

Kan også være isjias... jeg har det...

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: m@mm@85

hei.
det kan være lumbago du har fått, har slitt enn del med korskryggen jeg og.
ene dagen klarte jeg ikke reise meg fra sovaen, så da fikk jeg time hos legen og diagnosen lumago.
blei sykemeldt 50%.

Kan også være isjias... jeg har det...

det er dette ikke iallefall, for det stråler ikke nedover i bena

Har det akkurat som deg.[:D]

får smerter til og fra nederst i ryggen, spesielt etter jeg har sittet på stoler (kjøkken stoler) da må jeg legge meg å slappe litt av

Back
Topp