Smerter i korsryggen

Oljeænke85

Flørter med forumet
Er 10+3 i dag, og har begynt å få vondt i korsryggen. E det et tegn på bekkenløsning?? Isåfaill e itj det væll tidlig å få?!?

E vældig øm, og får av og til en stikkende følelse. Koss bør æ træn for å motvirk det?

E førstegangsfødende, så dærfor spør æ :-p

Bekkenløsning kan vel kommer når som helt etter det jeg har hørt. Men er kanskje ikke så vanlig for førstegangs å få det så tidlig?! :) Kan jo bare være "smerter" under sv.skapet. Er det bekkenløsning skal det også kjennes forfra, over skambeinet, er liksom det som løsner å gjør at bekkenet blir ustabilt :)
Men ta deg en tur til legen å hør, kanskje han kan henvise deg til fysio, de vet alt ;)

Er førstegangs, og har fått beskjed om at jeg har tidlig bekkenløsning. Her startet det med vondt i korsryggen, men nå har jeg vondt i hele ryggen og fremover mot magen og nedover føtterne..

Hoff, æ e så redd for dærre bækkenløsninga :-/ Tru æ oppsøke kiropraktor eller fysio, så æ får tatt det "me rota"!

jeg sliter og med smerter i korsryggen. Er bare 7 uker, men har allerede hatt det ei ukes tid... har ikke hatt det i de to andre sv.skapene... skjønner ikke helt hva det kommer av?

Hoff, æ e så redd for dærre bækkenløsninga :-/ Tru æ oppsøke kiropraktor eller fysio, så æ får tatt det "me rota"!

Jaa, hvis det ikke blir noe bedre her så tror jeg at jeg også må ta kontakt med fysio eller noe :-)

Back
Topp