Smerter i hofte/lår

Bkno6463352

Første møte med forumet
Hei
Jeg har i den siste tiden plagdes en del med smerter i høyre hofte og nedover oversiden av låret.
Smertene kommer å går, men er verst når jeg er ute å går tur. Er veldig gla i gå tur, men smertene gjør det vanskelig
Har snakket med jordmor, og hun sier jeg burde se på tipsene som står på helse norge. Men føler ikke det var noe hjelp i det som står der.
Noen som har erfaring og evt tips?
Dette er barn nr 3, men har ikke hatt dette med noen av de andre.
 
Kjenner meg igjen i beskrivelsen. Har gått til kiropraktor, fungerte sånn passe. Får mest nytte av triggepunkt behandling hos en muskelterapeut. Er nok sete/hofte mskl som jobber hardt for å kompensere for hormonforandringene i bekken/hofteområdet.
 
Ble anbefalt magnesium og det funker på mine leggkramper. Ikke ryggen og bekken da:shifty:
 
Samme her også. Samt vondt i selve setemusklaturen. Kjennes ut som selve musklene i setet er avkortet. Vondt å bevege seg. Har slitt med bekken og isjias samt en annen nerve i klem som jeg ikke husker navnet på, i alle mine svangerskap. Etter fødselen i 2019 tok det 7 mnd før det gikk over.

Gikk til osteopat den gang, det hjalp veldig. Nå har jeg ikke tid, energi eller mulighet til å kjøre 1 time en vei for å få behandling :(
 
Back
Topp