Smerter i hele kroppen

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Nå ble det mange innlegg fra meg her :hilarious: men må bare spørre om noen flere har lignende smerter som meg. Den siste uken har jeg fått veldig smerter i hele kroppen, og spesielt i beina. Det er smertefullt å stå på beina, i tillegg gjør legger og lårene vondt :eek: klarer ikke å gå mer enn noen 100 meter pga smerter, og det er i sneglefart. Har hatt smerter i bekkenet siden rundt uke 22/23 men dette er ikke samme type smerter. Kan legge til at beina er veldig opphovnet også, helt plutselig den siste uken :eek: kjøpte meg jo sandaler til sykehuset som jeg ikke får på meg lenger :hilarious::hungry:

Vil bare legge til at jeg har vært utmattet og helt utslitt hele svangerskapet, men dette gjør rett og slett fysisk vondt i kroppen. Tok det opp med legen og var å levere urinprøve idag, men har ikke fått svar.
 
Smerten kan jo komme fra selve hevelsene, så greit å få sjekket ut om det er svangerskapsforgiftning på gang. Du burde vel kanskje også få sjekket blodtrykket og ikke bare urinen.
 
Jeg vil tro at smerten kommer fra hevelsen. Jeg får hvertfall vondt når jeg får mye hevelse i kroppen. Men enig i at du burde få sjekket blodtrykk i tillegg til urinen. går du til jordmor og kan spørre om en ekstra sjekk der så ville jeg ha gjort det.
 
Få sjekket det ja! Ellers - jeg har fått merkelige vonde strålinger nedover beina i det jeg tror er i forbindelse med bekkenlåsning. Men med tanke på hevelsene dine så bør du absolutt få dette sjekket av lege. Lykke til! Grusomt med slike smerter.
 
Back
Topp