Smerter i haleben

Motherella

Andre møte med forumet
Noen fler som har smerter i halebein? Eventuelt noen tips for dette?

Får også smerter nederst i magen forran mot hoften når jeg jobber. Jobber i butikk så flyr rundt hele dagen og fyller på varer, kasse, vasker osv. Har ikke time hos JM før nærmere jul og tenkte å ta det opp da

Jaaa!! Jeg hadde det forrige svangerskap og kobla det ikke mot svangerskapet engang, før jeg fikk det igjen denne gangen. For min del gjør det vondt å sitte som er ganske dumt når jeg jobber på kontor. Her funket det med å heve pulten mye ila dagen til stående og så fikk jeg en sånn pute jeg kunne sitte på som letta belastningen litt, men aner ikke hva som kan funke for deg som allerede er oppe å går!

Jaaa!! Jeg også! Jeg sitter og jobber hele dagen, og jeg må ta sååå mange pauser for å komme meg gjennom dagen! Jeg skal til jordmor på mandag og har tenkt å snakke med henne om dette, så jeg kan komme tilbake med hva hun sa til meg.
Men jeg har også heve/senke pult som gjør at jeg kan stå litt om det blir ille. Samt at jeg kjøpte meg ny kontorstol og en smultringpute på apoteket for å minske belastningen på halebeinet.
Jeg sliter også med at jeg får vondt i hofta/bekkenet når jeg ligger for lenge, som man gjør på nettene. Så jeg våkner ofte på natta og må opp og avlaste litt.
Jeg har det best når jeg kan være i aktivitet, så jeg håper ikke det endrer seg...

Jeg får vondt, spesielt knyttet til halebeinet, om jeg sitter rett opp og ned på stol (type rundt middagsbordet etc). Jobber liggende på sofaen med laptop på fanget, spiser også for det meste i sofaen og går meg noen runder om jeg må sitte på besøk eller i bil, etc...

Back
Topp