Smerter i halebeinet

Bkno8629962

Flørter med forumet
Flere som har vondt i halebeinet ? Jeg har hatt så sinnsykt smerter i halebeinet de siste ukene, har hatt litt smerter ellers i bekkenet også, men ikke i nærhet av smertene i halebeinet. Sliter med å sitte på vanlige stoler og er verre de dagene jeg har gått og stått en del. :woot:

Sniker fra november :). Jeg har også hatt drøyt vondt i halebeinet den siste tiden. Vet ikke hva det skyldes, men ubehagelig er det i allefall!

Samme her! Har ellers ingen bekkenplager. Hos meg er det verst de dagene jeg har sittet mye, spesielt i jobbsammenheng på hard stol. Opplever at det hjelper å bevege meg ofte, samt sitte i skredderstilling og ligge på siden etter arbeidsdagen.

Jeg sliter også med smerter i halebeinet.. Kan ikke huske jeg var plaget med dette første graviditet. Veldig vondt å sitte, Vondt å reise seg etter jeg har sittet, og det blir verre jo lenger jeg sitter. Skal til kiropraktor i morgen og håper det vil hjelpe:) Ønsker å forebygge at det skal bli verre

Samme her... gjør så vondt når jeg har sittet på kontorstolen i noen timer. Vondt å reise seg igjen. Har forsøkt å stå litt, men da får jeg vondt andre steder:(

Jeg sliter også med smerter i halebeinet.. Kan ikke huske jeg var plaget med dette første graviditet. Veldig vondt å sitte, Vondt å reise seg etter jeg har sittet, og det blir verre jo lenger jeg sitter. Skal til kiropraktor i morgen og håper det vil hjelpe:) Ønsker å forebygge at det skal bli verre
Kan du komme med en oppdatering på hva kiropraktor evt sier om det?

Var sånn jeg hadde det rett før jeg fikk bekkenløsningssmerter...

Samme her, mest etter å ha stått og gått en del på jobb...

Kan du komme med en oppdatering på hva kiropraktor evt sier om det?
Kiropraktor mente at den nederste ryggvirvelen ned mot halebeinet var litt vridd og at musklene rundt hadde blitt veldig stramme som følge av dette. Jeg merket bedring allerede på klinikken når jeg bøyde meg med for å knytte skolissene når jeg skulle hjem.

Kiropraktor mente at den nederste ryggvirvelen ned mot halebeinet var litt vridd og at musklene rundt hadde blitt veldig stramme som følge av dette. Jeg merket bedring allerede på klinikken når jeg bøyde meg med for å knytte skolissene når jeg skulle hjem.

Så bra! Må en ordne meg time hos kiropraktor!

Venninne av meg hadde bekkenløsning. Sånn startet det hos henne. Så jeg ville ha vært forsiktig med å løfte tungt ;) Men jeg har forstått at riktig trening i svangerskapet er bra selv med bekkenløsning :happy: men det trenger man hjelp til. Kanskje fastlege kan henvise til en fysio som hjelper :happy:

Back
Topp