Smerter i halebeinet....

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
3-4 dager etter fødsel starta noen intense smerter i halebeinet mitt. Når jeg står, går og bøyer meg mye ila dagen kjennes det ut som noen står å stikker meg i halebeinet. Er ikke bekkenløsning.
Noen som har det på samme måte? Har jeg brista eller gjort noe med halebeinet under fødsel?
Skulle jo bli bra etter fødsel, men har jo mere smerter og større begrensninger no....

Jeg er også helt gåen bak, var på behandling til Fysio igjen forrige dagen. Fortalte at jeg fremdeles hadde vondt i bekkenet, men at det var mest i halebeinet. Hun mente at dette var pga at jeg sitter så masse nå. Ligger ikke lengre, sitter i vonde stillinger når jeg pumper og prøver å amme. Overbelastet halebein

Jeg knakk det under fødsel ( kom et skikkelig smell son samboer også hørte) Her er det nå bare ubehagelig å sitte . Kjenner det knekker opp igjen vist jeg sitter helt feil. Etter fødsel var det faktisk værst å reise seg. Brukte 2 min før jeg greide å gå "normalt" etter jeg hadde reist meg. Jeg kan kjenne på halebeinet at det er noe galt.

Back
Topp