Smerter i halebeinet...

Laura Palmer

Andre møte med forumet
Hei,
Den siste uka har jeg plutselig fått smerter nederst i ryggen, jeg tror det er halebeinet. Det begynte etter en lang økt på jobb hvor jeg stod i lange perioder, bøyde meg, bar på bokser og esker osv (kioskarbeid). Har vanligvis ikke problemer med ryggen. Er 22 uker på vei nå. Er det noen som kjenner igjen denne smerten? Jeg skulle egentlig vært på jobb hele denne helgen, men jeg kjente at jeg ikke kom til å klare det. Er nå redd for at det er bekkenløsning, og at jeg må sykemeldes :(

Jeg vet akkurat hva du mener! Jeg har i tillegg fått veldig vondt i symfysen/mellom bena, og det er ofte vondt å gå.. Tror dette er begynnelsen på bekkenløsning eller noe.. Skal til jordmor 10.mai, så håper jeg får noe svar der! 

Hadde problemer med halebeinet med alle mine på slutten.. Men det var særlig når jeg satt, og pga at jeg har et ledd for mye på halebeinet.Men det kan også være bekkenløsning, den kan oppleves forkjellig hos de fleste. Typisk er smerter i skam beinet, særlig når du dytter noe sidelengs med beina. Man trenger ikke sykemeldes pga det, mange fungerer godt i arbeid med bl.. Men man har også krav på tiilrettelagt arbeid, at du skal få unngå fysiske tunge arbeidsoppgaver. Lykke til :)

Back
Topp