Smerter i halebein?

Mammasprinsesser

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er bare startet i uke 7 , så absolutt ikke sikkert at det har noe med graviditet og gjøre i det hele tatt, men sammen med verk i nedre del av korsryggen har jeg nå negynt å få så vont i halebenet? Det gjør til og med vont når jeg skal på toalettet (å gjøre nr 2) hehe !

Har ikke skadet meg på noe vis og lurer på om noen andre har kjent noe liknene ? Jeg må sitte sidelengs å flytte meg i alleslags stillinger på jobb. Men når jeg flytter på meg får jeg noen fryktelige ilinger i haleben.

Anyone ?:)
 
Jeg hadde låsning i bekkenet under graviditeten og det kjente jeg som smerter i halebeinet. Kjentes ut som keg hadde detti skikkelig på rumpa og slått halebeinet.
Jeg slet ikke med dette før de siste par månedene, men kan jo hende det kan sette inn tidligere også?
Jeg hadde god hjelp av kiropraktor. eller jeg vil si det hjalp veldig der og da og en liten stund etter, men det kom alltid tilbake. Gikk over så snart ungen var født
 
Kontakt fysio :) Det kan vere bekken ja. Eg hadde smerter i høno under bekkenløsning;)
 
Høres ut som starten på bekkenlåsning ja. Hatt det siden uke 5 (med litt pause før jeg plutselig ikke kunne gå). Kontakt fysio eller kiro, de kan hjelpe :)
 
Bare for å utelukke det, kjenner du en kul/hevelse øverst i rumpesprekken som er veldig øm? :)
Hvis du gjør det har du fått "tvilling" (aka Sacralcyste), helt ufarlig men veldig vondt.

Da jeg fikk det første gangen (er så heldig å ha hatt det 2 ganger...) så var jeg bombesikker på at jeg hadde forstua halebeinet eller noe :p

Stor sjanse for at det ikke er tvilling og heller at det er noe annet da ;)
 
Back
Topp