Smerter i høyre side..?

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Er det noen av dere som har det? :confused004

Gjør vondt hvis jeg hoster/nyser - men også hvis jeg strekker meg raskt, eller reiser meg opp fort.. Føles som om noe strekkes som ikke er så veldig elastisk. Mener jeg hadde sånne i forrige svangerskap rundt 7-8 uker.. Og da ble jeg fortalt det var livmor som strekker seg.
Jeg er 4 uker i morgen, kan det komme tidligere i svangerskap nr. 2?
Smertene kan minne litt om hold i siden, eller sting som vi sier her i Rogaland ;)

:anyone

JA, jeg har det på akkurat samme måte. Skulle sprette opp av sofaen i hår og fikk et "kjempestikk" i siden. Godt å høre at vi er fler :)

Jeg var sånn med førstemann ;) Veldig ekkelt.. Ikke merket noe til det enda nå.

Jeg har det på akkurat samme måte! Veldig slitsomt da jeg går noen timer hver dag i jobben min, og det blir verre til mer jeg går.. :/ heldigvis ikke Hver dag det kommer!

Ooohh!!! Det har jeg også! Når jeg hoster, nyser, hopper eller spretter så røsker det tak i noe nede i magen. Akkurat som noe rakner eller strekkes veldig. Ganske vondt. Jeg håper symptomet er et graviditetstegn og at jeg kommer dansende inn her på torsdag! :-)

Ooohh!!! Det har jeg også! Når jeg hoster, nyser, hopper eller spretter så røsker det tak i noe nede i magen. Akkurat som noe rakner eller strekkes veldig. Ganske vondt. Jeg håper symptomet er et graviditetstegn og at jeg kommer dansende inn her på torsdag! :)

Jeg har hatt en god følelse på deg de siste dagene, så det håper jeg også ;)

Godt å høre det er normalt! Man blir jo så bekymra og redd av alle forandringer kroppen gjør.. spesielt når det kommer til smerter!! :)

sniker fra sept :) jeg hadde det sånn di første ukene, men gått over nå :) spurte legen.. hun sa at så lenge ikke smertene er hele tiden, er intense og bare på en side så er det ikke farlig.. hvis det er varige, intense smerter burde det sjekkes da det kan være svangerskap utenfor livmor :/ lykke til jenter :)

sniker fra sept :) jeg hadde det sånn di første ukene, men gått over nå :) spurte legen.. hun sa at så lenge ikke smertene er hele tiden, er intense og bare på en side så er det ikke farlig.. hvis det er varige, intense smerter burde det sjekkes da det kan være svangerskap utenfor livmor :/ lykke til jenter :)

åh huffda! Nei det er ikke hele tiden, så får håpe jeg ikke har det hvertfall! :)

Titter innom her siden jeg håper på å kunne flytte inn her selv..
Det kalles Ligamentsmerter, og er helt vanlig. Det er livmoren som vokser og strekker seg. Hadde det MYE i forrige sv.skap. Får det faktisk ofte selv om jeg ikke er gravid. (Noe jeg jo håper å være nå da..hehe)

Ånei! Har nå fått positiv test, dog ganske svak. Er bare 10 DPO. Håper ikke det er utenfor livmor :-( Har ikke smerter hele tiden da, men sånn kanskje en gang om dagen de siste 3 dagene.

Ånei! Har nå fått positiv test, dog ganske svak. Er bare 10 DPO. Håper ikke det er utenfor livmor :-( Har ikke smerter hele tiden da, men sånn kanskje en gang om dagen de siste 3 dagene.

da trur jeg ikke du trenger å beskymre deg :)

Back
Topp