Smerter i høyre side og bak mot korsrygg uke 36

Guest
Hei, jeg dro inn til føden natt til idag fordi jeg hadde smerter som virket som dem kom i tak på siden og ut mot korsryggen, og lurte på om dette kunne være rier eller noe siden jeg aldri har opplevd det før. Men det var det ikke, urinprøven viste som vanlig L3+ (har ikke uvi,men har gått på antibiotika i 7 dager for å se om det gjorde noe, men hun jordmoren som jeg snakket med inatt sa det er da mest sannsynlig bare forurensning) 
Blodtrykket var ok, registrering var ok, og smertene forsvant mens vi var der, men kom rett tilbake igjen når vi satt oss i bilen påvei hjem. Nå har jeg det enda, og er ikke sånn grusomt vondt, men det vekte meg igårnatt (skulle prøve å sove det bort og om det ikke funket så skulle jeg ringe å høre med føden hva dem sier) 
Så nå lurer jeg på om dere har noen aning om hva dette kan være? 
Jeg har søkt litt på nett, og eneste som kommer opp er nyrebekkenbetennelse. Noe som virker som at er tusen ganger mer vondt enn hva jeg har (med tanke på at flere skrev at dem heller ville født 100 ganger normalt istedenfor å få det igjen) Så jeg vet ikke... 
Jordmoren hviste heller ikke, men spurte om jeg ville snakke med legen der, men siden smertene var borte på det tidspunkte så ville jeg ikke være til bry. Nå derimot angrer jeg siden det er tilbake igjen. Er vondere når jeg klemmer på siden. 

Vet heller ikke om dette kan ha noe med at jeg er syk. Er forkjølet, vondt i halsen (kanskje halsbetennelse siden det begynner å bygge seg hvitt belegg på mandlene) og rett og slett bare daff hele meg. 
Håper noen har noen vettige svar som jeg kanskje kan gå videre med.
 
Back
Topp