Smerter i forbindelse med arrvev/sammenvoksninger

Jerva

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg har den siste tiden begynt å få veldig vondt i på høyre side av magen, jeg er straks i uke 8. Alt er bra med bønna, og legene mener dette kan komme av sammenvoksninger i forbindelse med min bukplastikk for 5 år siden.
Jeg har også strålinger i skulder, og ut i høyre arm. Dette skremmer meg veldig :(. Jeg er så kort på vei, og smertene er så store allerede, hva skjer videre ut i svangerskapet......

Har snakket med forskjellige leger, men ingen kan gi meg noen klare svar.

Noen som har vært bort i tilsvarende?

Jeg har en del smerter i høyre siden av magen. Snakket med legen min som sier at det er vanlig i tillegg jeg ble operert ifjor i magen og selv om det har gått over 1 år så kan en kjenne smertene i veve og sånt. Og ihvertfall nå når kroppen strekker seg og lager plass til babyen. Er uke 25 og ennå smerter. Til å med om jeg nyser, hoster kan få kraftige dra i smerter

Jeg har litt smerter som jeg antar kommer av arrvev etter tidligere operasjoner i magen. Det er ikke veldig plagsomt, men nok til at jeg tenker over det. Håper det ikke forverrer seg utover i svangerskapet. Er i uke 19 nå. Kan ikke huske at det var slik sist..

Jeg har den siste tiden begynt å få veldig vondt i på høyre side av magen, jeg er straks i uke 8. Alt er bra med bønna, og legene mener dette kan komme av sammenvoksninger i forbindelse med min bukplastikk for 5 år siden.
Jeg har også strålinger i skulder, og ut i høyre arm. Dette skremmer meg veldig :(. Jeg er så kort på vei, og smertene er så store allerede, hva skjer videre ut i svangerskapet......

Har snakket med forskjellige leger, men ingen kan gi meg noen klare svar.

Noen som har vært bort i tilsvarende?

Nå aner jeg at du kanskje har mer arrvev etter bukplastikk, men jeg har hatt en god del arrvev på høyre side etter komplikasjoner ifbm en blindtarmbetennelse. Ble operert totalt 4 ganger, der den siste gangen var en kikkhullsoperasjon for å fjerne arrvev som skapte veldig mye smerter. Følte noe ubehag i forhold til det i starten, og var redd det skulle bli veldig vondt senere, men har faktisk vært lite plaget med det, og nå har jeg 5 dager til termin :P

Takk for svar, er bedre nå faktisk. Så håper det fortsetter sånn :)

Back
Topp