Smerter i ene brystet

•Ellibelli•

Gift med forumet
Jeg var ute i et par timer på onsdag, og ble kald.. Etter det har begge puppene verka, men ikke værre enn det..
I dag har ene puppen gjort rett og slett vondt! I tillegg er blodårene blitt tydelige, og "stikker ut".. Noen andre som har opplevd det eller vet hva det kan være? :o

Har desverre ikke noe å komme med her, men håper du får det bedre snart. Helt forferdelig å ha vondt i puppene, jeg har hatt en del av det de siste dagene. Ikke noe mer enn det vanlige vil jeg tro..

Har desverre ikke noe å komme med her, men håper du får det bedre snart. Helt forferdelig å ha vondt i puppene, jeg har hatt en del av det de siste dagene. Ikke noe mer enn det vanlige vil jeg tro..
Helt grusomt!
Minner litt om brystbetennelse på en måte, men etter å ha googla så var visst det noe man kunne få kun når man hadde full melkeproduksjon.. Og det har ikke jeg ennå :p

Helt grusomt!
Minner litt om brystbetennelse på en måte, men etter å ha googla så var visst det noe man kunne få kun når man hadde full melkeproduksjon.. Og det har ikke jeg ennå :p

Aaaaner ikke hvordan det er, har aldri hatt noe meieri :p Men høres ihvertfall helt forferdelig ut!

Aaaaner ikke hvordan det er, har aldri hatt noe meieri :p Men høres ihvertfall helt forferdelig ut!
Kjennes i grunnen ut som en lastebil som står på puppen din! :p Hahaha! I tillegg til feber, influensafølelse, rød og hoven pupp! Ofte med en klump i..

Håper smertene bedrer seg hos deg og snart! :)

Er den rød? Varm? Stor?
Det er sikkert temmelig usannsynlig med brystbetennelser utenom ammetid, men kan liksom ikke se for meg at det skal være helt umulig?

Det høres veldig ut som brystbetennelse. Jeg hadde ringt ned til legevakten å hørt om det er mulig.

Kjennes i grunnen ut som en lastebil som står på puppen din! :p Hahaha! I tillegg til feber, influensafølelse, rød og hoven pupp! Ofte med en klump i..

Håper smertene bedrer seg hos deg og snart! :)

Au au au!! Hadde kontakta legen da ja.. Skal ikke være sånn!

Tusen takk, går seg nok til :) Har ihvertfall god til tid å slappe av på. Skal starte med yoga hjemme, og nå får jeg nok overskudd til å gå flere turer med hundene. I tillegg til fysio. Gleder meg :)

Hadde vondt i brystene, spesielt i området rundt brystvorten da jeg var gravid sist. Var et av de første tegnene i graviditeten, fikk skikkelig vondt etter å ha vært ute i mange minus. Kom igjen på de siste månedene i graviditeten da jeg badet i muligens litt for kaldt vann i mai/juni.
Minnet om smertene ved brystbetennelse ( som jeg fikk da mini var noen uker) men gikk heldigvis over etter en stund og det hjalp med varme.

Fått det igjen litt nå, litt for lite klær på meg fra bilen og hjem idag, var nok til stive,verkende brystvorter.

Bruk ullinnlegg i bh, og om du blir veldig plaget, ha sånne håndvarmere som du "knekker" for å aktivere, med i lommen så du kan legge de mot brystet når det skjer.

Jeg opplevde det samme, og hos meg var det også det aller første tegnet på graviditeten, særlig i høyre pupp :) Om jeg blir kald begynner det å verke og det går ikke over med en gang heller. Det bedrer seg jo når frosten er "ute av puppen" igjen men det kan jo ta litt tid. Deilig å dusje i varmt vann da! Har rett og slett ingen andre gode tips å komme med annet enn å "trøste" med at det er flere som opplever det :D

Er den rød? Varm? Stor?
Det er sikkert temmelig usannsynlig med brystbetennelser utenom ammetid, men kan liksom ikke se for meg at det skal være helt umulig?
Stor og til dels varm, men ikke rød..
Mye rart man skal oppleve i en graviditet! :p det er bedre igjen i dag (har jobba hardt på å ha varme pupper hele dagen i dag :p )
Det høres veldig ut som brystbetennelse. Jeg hadde ringt ned til legevakten å hørt om det er mulig.
Jeg sovna i går :D
Men i dag er det mye bedre, så satser på at det var noe forbigående.. Dog lurer jeg jo litt på hva det kunne ha vært..
Au au au!! Hadde kontakta legen da ja.. Skal ikke være sånn!

Tusen takk, går seg nok til :) Har ihvertfall god til tid å slappe av på. Skal starte med yoga hjemme, og nå får jeg nok overskudd til å gå flere turer med hundene. I tillegg til fysio. Gleder meg :)
Bedre i dag heldigvis :)

Åh, det hørtes deilig ut! Det unner jeg deg virkelig! :D
Hadde vondt i brystene, spesielt i området rundt brystvorten da jeg var gravid sist. Var et av de første tegnene i graviditeten, fikk skikkelig vondt etter å ha vært ute i mange minus. Kom igjen på de siste månedene i graviditeten da jeg badet i muligens litt for kaldt vann i mai/juni.
Minnet om smertene ved brystbetennelse ( som jeg fikk da mini var noen uker) men gikk heldigvis over etter en stund og det hjalp med varme.

Fått det igjen litt nå, litt for lite klær på meg fra bilen og hjem idag, var nok til stive,verkende brystvorter.

Bruk ullinnlegg i bh, og om du blir veldig plaget, ha sånne håndvarmere som du "knekker" for å aktivere, med i lommen så du kan legge de mot brystet når det skjer.
Takk for gode tips!
Det høres veldig likt ut som du beskriver det der.. I dag har det vært mye bedre, og jeg mistenker det er fordi jeg har jobba på for å være varm nok der.. I oppussingskaoset har jeg mista et ullinnlegg (!!) :p så ble ullinnlegg på den vondeste puppen, og gulpeklut på den andre :p

Back
Topp