Smerter i blæra etter egginnsetting.

12345

Andre møte med forumet
Vi fikk satt tilbake et egg på onsdag, og etter dette har jeg slitt med smerter i magen. Jeg føler at jeg må på do hele tiden, når jeg klemmer på magen rett over trusekanten er det ømt, jeg tisser lite, jeg føler at jeg er "stappmett" i hele mage området, det er smerter i nedre del av magen, blæreområdet. Det svir ikke når jeg tisser. Legen sjekket på UL på onsdag at det var lite væske i området. Det så fint ut. Så det skal ikke være væskefylt etter inngrepet. Noen som har erfart noe liknende?
 
Jeg følte veldig at jeg måtte tisse hele tiden, uten at det det var noe særlig å tisse ut. Legen sa til meg at det kom av at eggstokkene var store og hovne etter stimuleringen derfor kunne de ligge å presse på blæra slik at det kjentes ut som om man måtte tisse. Kna jo være noe det samme med deg. Jeg var også "iritert" i underlivet noen dager etter.
Nå var jeg overtsimulert da, men dette er det jo mange som erfarer enten man er blitt overstimulert eller ikke.
Men må legge til tilslutt her at jeg aner virkelig ikke, kan bare dele mine egne erfaringer[;)] Ring heller sykehuset og snakk med dem hvis du er bekymret.
 
Back
Topp