Smerter i bekkenet =/

Frk.Lund

Unik!
Sensommerbarna 2016
Jeg har begynt å få vondt i bekkenet =/ Det er ikke så vondt at jeg ikke takler det, men det er ganske så ubehagelig. Jobber lange dager og det gjør ikke saken bedre akkurat, men jeg vil jo ikke sykmelde meg. Dessuten har jeg også mye stikk og strekk i livmoren, men jeg tror (håper) at det er normalt.
Skal på ultralyd i morgen og jeg er livredd for at jeg skal få dårlige nyheter. Jeg får helt mark av tanken. Er så bekymret for babyen vår :(

Uff, vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette, men ja. Jeg har liksom ingen andre å klage til som kan sette seg inn i min situasjon.. =/ Mest er jeg redd (livredd) for ultralyd i morgen. Spørs vel om jeg klarer å sovne i kveld ja. Både med disse smertene og tankene :P

Apper <3

Skjønner hvordan du har det med den skrekken forran UL i morgen.. Sånn hadde jeg det også! Og med verdens mest uproffesjonelle mannlige lege måtte jeg spør meg fram til om hjertet slo eller ikke, noe det heldigvis gjorde. Når jeg kom ut av sykehuset gråt je av lettelse, hadde vært så nervøs! Men GUD så deilig det var at magefølelsen min tok feil :-)
Du kommer til å komme ut av sykehuset med et smil i morgen du :D Lykke til!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Skjønner hvordan du har det med den skrekken forran UL i morgen.. Sånn hadde jeg det også! Og med verdens mest uproffesjonelle mannlige lege måtte jeg spør meg fram til om hjertet slo eller ikke, noe det heldigvis gjorde. Når jeg kom ut av sykehuset gråt je av lettelse, hadde vært så nervøs! Men GUD så deilig det var at magefølelsen min tok feil :-)
Du kommer til å komme ut av sykehuset med et smil i morgen du :D Lykke til!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Takk for oppmuntringen :) Så utrolig dårlig gjort av legen, men gud å godt å få vite at alt er bra med den lille spira :) Jeg kommer helt garantert til å gråte av glede hvis jeg ser et bankende hjerte i morgen. Da vil alt slippe og jeg kan endelig virkelig føle på det at jeg faktisk venter en baby :) Jeg krysser absolutt alt for at dette går bra!!

Apper <3

Skal sende deg varme tanker og god karma i morgen! Jeg er sikker på at det går bra, frøken Lund!! Nå er det din tur!! :)

Back
Topp