Smerter i bekken?

FirstTime

Elsker forumet
Hei på dere! Bare lurer litt vedr smerteområder og sånn. Har siste dagene hatt heeelt jævlig vondt i ryggen, hele underlivet, senene som går fra venusberget og utover låra, og ett tallerkenstort parti sentrert rundt navlen, ikke langt under huden, og så presser det en del inni selve musa. Er alt dette bekkenrelatert tro?? Idag er det ille, men jeg var så dum drive vaske og gnukke den nye bilen min igår så har vel meg selv takke. Pluss att det har vært andre påkjenninger siste dagene som jeg har skrevet om i andre poster... :S
Sengeliggende idag. Går som en cowboy...

Noen som erfarer dette eller vet noe?

Lurer

ORIGINAL: FirstTime

Hei på dere! Bare lurer litt vedr smerteområder og sånn. Har siste dagene hatt heeelt jævlig vondt i ryggen, hele underlivet, senene som går fra venusberget og utover låra, og ett tallerkenstort parti sentrert rundt navlen, ikke langt under huden, og så presser det en del inni selve musa. Er alt dette bekkenrelatert tro?? Idag er det ille, men jeg var så dum drive vaske og gnukke den nye bilen min igår så har vel meg selv takke. Pluss att det har vært andre påkjenninger siste dagene som jeg har skrevet om i andre poster... :S
Sengeliggende idag. Går som en cowboy...

Noen som erfarer dette eller vet noe?

Lurer

Bekkenet ligger jo i musa opp til rompa, der er det to ben som møtes (delestrek fra sprekken over klitoris og rundt bak opp til rompa) Føles veldig ømt noen ganger, nesten som om jeg har falt på guttesykkel.

Så alt det du skriver om smertene , bortsett fra magen høres ut som bekkene spør du meg.. Er sykemeldt p.g.a. dette.

Årsaken til magen.. Den smerten du beskriver der har kommet på meg og, litt sår smerte egentlig.. .. hmm.. jeg føler at det er rett før det sprekker et sted i huden, håper ikke at det er det da[8|]

Heisann!
Har slitt med bekkenløsning i 1 svangerskap, og det minner fælt om slik jeg følte det på kroppen!
Har b.løsning nå også, men er denne gangen mer oppmerksom på hvordan
jeg beveger meg, og gjør ting på min egen måte!
Jeg ville anbefalt deg og bestille en time hos legen din, der får du bra info...

Back
Topp