Smerter i bekken

Mymlen

Glad i forumet
Hei!

Har noen av dere hatt smerter i bekken før? Hvordan ville du beskrevet de smertene? Ikke så ekstreme smerter som bekkenløsning for hvis det hadde vært det så hadde jeg sikkert skjønt det tipper jeg. Prøver å finne ut om det er bekkenet jeg har vondt i eller hva det er :P

Da jeg fikk bekkenløsning kom det først i form av stikkende smerte som jeg trodde var i magen, men viste seg å komme fra bekkenet. Gikk over til å føles som om hofteleddene var fylt av grus, liksom usmurte, og jeg stivnet hvis jeg satte meg etter å ha beveget meg en del. Husker egentlig ikke så mye av selve smertefølelsen, men var jo vondt.

De smertene jeg har i bekkenet nå sitter liksom i halebeinet og baksiden av bekkenet, kjennes ut som jeg egentlig har stått for lenge, kombinert med at halebeinet er ømt, uten at det hjelper å sitte, men føles bedre om morgenen enn om kvelden, så klart.

Hos meg har d føltes som knivsmerter både i rompeballene og fremme i symfysen. Kjennes og ut som alt ramler fra hverandre. Tror d er individuelt hvordan man oppfatter smertene og slikt, men en fysio kan hjelpe både å stille diagnose og forebygge/behandle :)

Hos meg har d føltes som knivsmerter både i rompeballene og fremme i symfysen. Kjennes og ut som alt ramler fra hverandre. Tror d er individuelt hvordan man oppfatter smertene og slikt, men en fysio kan hjelpe både å stille diagnose og forebygge/behandle :)

Det høres ikke ut som det er dette jeg har hatt i dag. Hadde litt smerter langt nede i det som kjentes ut som ryggen også litt strålinger ned i lårene og på sidene i hoftene når jeg var ute i dag. Kjenner fremdeles at det "trykker" litt i hoftene på en måte.

Det høres ikke ut som det er dette jeg har hatt i dag. Hadde litt smerter langt nede i det som kjentes ut som ryggen også litt strålinger ned i lårene og på sidene i hoftene når jeg var ute i dag. Kjenner fremdeles at det "trykker" litt i hoftene på en måte.

Har det på samme måten. Har lurt på selv om det et bekkenet som tuller så tidlig allerede :p
Har også en del smerter i korsryggen når jeg sitter mye, som da går over i rompa/hoftene og nedover låra.

Har det på samme måten. Har lurt på selv om det et bekkenet som tuller så tidlig allerede :p
Har også en del smerter i korsryggen når jeg sitter mye, som da går over i rompa/hoftene og nedover låra.

Googla litt rundt og det virker som det er bekkensmerter/bekkenplager. Noen får slike smerter veldig tidlig, men får satse på at det ikke utvikler seg til noen bekkenløsning :o :p

Kan hende det er en bekkenlåsning du har. Er det forskjell på høyre og venstre? Kan være lurt å ta en tur til kiropraktor eller fysioterapeut for å få behandling :)

Back
Topp