Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg har d føltes som knivsmerter både i rompeballene og fremme i symfysen. Kjennes og ut som alt ramler fra hverandre. Tror d er individuelt hvordan man oppfatter smertene og slikt, men en fysio kan hjelpe både å stille diagnose og forebygge/behandle
Det høres ikke ut som det er dette jeg har hatt i dag. Hadde litt smerter langt nede i det som kjentes ut som ryggen også litt strålinger ned i lårene og på sidene i hoftene når jeg var ute i dag. Kjenner fremdeles at det "trykker" litt i hoftene på en måte.
Har det på samme måten. Har lurt på selv om det et bekkenet som tuller så tidlig allerede
Har også en del smerter i korsryggen når jeg sitter mye, som da går over i rompa/hoftene og nedover låra.
Det høres ikke ut som det er dette jeg har hatt i dag. Hadde litt smerter langt nede i det som kjentes ut som ryggen også litt strålinger ned i lårene og på sidene i hoftene når jeg var ute i dag. Kjenner fremdeles at det "trykker" litt i hoftene på en måte.
Googla litt rundt og det virker som det er bekkensmerter/bekkenplager. Noen får slike smerter veldig tidlig, men får satse på at det ikke utvikler seg til noen bekkenløsning