Smerter helt oppe under ribbeina.

~allegodetingerfire~

Elsker forumet
Har lebge vært plaget av smerter i ribbeina når småen ligger å presser. Men har alltid hjulpet å legge meg ned. Nå i dag har det forandret seg litt. Mye sterkere smerter. Og legger jeg meg ned på ryggen blir de enda sterkere. Noen andre som opplever dette. Har ikke gjort det tidligere.

Har hatt tidligere, og har smerter nå. Spesielt på høyresiden. Det gjør vondt hvis jeg ligger på venstre side fordi det da drar på høyresiden. Og det gjør vondt å ligge på høyresiden fordi det er der smerten er. Og på ryggen flatt er generelt ukomfortabelt nå. Prøver å ligge på ryggen men litt hevet med puter nå halvt sittende. Er ikke lett nei.

Har hatt tidligere, og har smerter nå. Spesielt på høyresiden. Det gjør vondt hvis jeg ligger på venstre side fordi det da drar på høyresiden. Og det gjør vondt å ligge på høyresiden fordi det er der smerten er. Og på ryggen flatt er generelt ukomfortabelt nå. Prøver å ligge på ryggen men litt hevet med puter nå halvt sittende. Er ikke lett nei.
Har det samme, veldig slitsomt og vondt til tider , og om nettene må jeg bytte på å ligge på høyre side og venstre side fordi det verker på begge sidene hvis jeg ligger for lenge på en side :shifty: Når jeg da reiser meg går jeg som en gammel dame, stiv og litt haltende :eek: Skjer oftest hvis jeg har ligget for lenge på en side , så jeg prøver å være flink med å bytte litt ...

I KNOW!!! :D I tillegg er føttene hovne og litt vonde når jeg står opp. Jadda...
Det er såå morro altså :p Og mannen bare ler når jeg halter videre :shifty: hehe
Forhåpentligvis går det over etter fødselen :D

Back
Topp