Smerter høyre side nederst i magen

Juligutt2017

Andre møte med forumet
Noen som har vært plaget med ganske sterke smerter i nedre høyre del av magen når man går? De to siste dagene har det vært såppas vondt at jeg har måttet stoppe opp med engang jeg har reist meg og gått et par skritt; og bare legge meg på sofaen igjen for at det skal gi seg... Det gir seg altså når jeg legger meg ned, men kommer med engang jeg gjør noe. Burde jeg være bekymret?[emoji849] uke 23+1

Kan ikke være du har fått bekkenløsning kanskje?? Høres ut som flere med det får vondt å gå[emoji106] har det ikke selv, foreløpig hvertfall! Ligger noen innlegg om bekkenløsning her, les om se om du kjenner deg igjen [emoji106][emoji4] er anbefalt å gå til legen og få henvisning til fysioterapeut e.l. [emoji106]

Ja jeg sliter med det samme. Ganske vondt. Hadde det forrige svangerskap også. Fikk aldri svar på hva det kom av[emoji53]

Sliter med det samme... er bekkenet og musklene rundt. Helt grusomt!! :(

Ja det er ligamentsmerter jeg har kommet frem til at det kan være også... håper det gir seg etterhvert [emoji849]
Tja etter min erfaring blir det bare verre etterhvert som magen blir større men du kan jo være heldig selvsagt[emoji3]

Ja det er ligamentsmerter jeg har kommet frem til at det kan være også... håper det gir seg etterhvert [emoji849]
Hadde ligamentsmerter hele forrige uke, har gitt seg nå, men kan komme igjen. Håpe det går over hos deg også. :)

Back
Topp