Smerter etter samleie

Guest
Har hatt et godt sexliv så langt i svangerskapet. Opplevd smerter etter samleie i forbindelse med orgasme og tatt dette helt med ro. Det gir seg fort når jeg slapper av og har vært klar over at det kunne komme.

For en uke siden begynte det derimot å føles som om han støter bort i "et eller annet" under samleie. Merker selv at jeg holder litt tilbake for det er en blanding av ubehagelig til vondt om han støter for langt inn.

Forrige uke hadde jeg også litt smerter etter samleie, dvs ny type smerter enn de som kommer etter orgasme.

I går hadde jeg så vondt etterpå at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Delvis nederst i magen, men kjentes mest ut som om det kom fra skjeden og gikk i strålende smerter til nederst i korsryggen. Minnet om rier, men det var konstante smerter i rundt 20 min før det begynte å roe seg litt.
Etterpå var jeg øm nederst i ryggen av smertene som hadde vært.
Merker ikke noe i dag, men kjenner at jeg faktisk kvier meg for å ha sex igjen nå og det er synd siden det er noe som ellers fungerer så bra mellom oss.

Kan det være en enkel forklaring på dette og er det mest sannsynlig ufarlig? Eller bør vi ha en periode uten samleie?
 
Hmm, glemte da helt at dette var anonymt så bør kanskje nevne at jeg er gravid i uke 16. Dersom det skulle være av betydning:)
 
Back
Topp