Smerter etter orgasme

Jepp, har hatt det slik hver gang jeg er gravid, men kun på slutten første svangerskap da. Er nok fordi orgasme får livmora til å trekke seg sammen, så jeg får mensmurringer etterpå. Tror ikke det er noe galt i det, men må ai det plaget meg litt, så jeg unngår det.

Hatt det alle gangene jeg har vært gravid også. Det er utrolig ubehagelig, og skremmende, men veldig veldig normalt! :)

Har ikke hatt noen så ille i dette svangerskapet, men husker med første. Jeg er sikker på at det var minst like ille som de aller værste riene under fødselen. Svetta, skalv og kasta opp.
Ga seg etter 10 min :) var da støl dagen etter.
Så tydelig at livmora har hatt en tøff økt akkurat da :p

Har ikke hatt noen så ille i dette svangerskapet, men husker med første. Jeg er sikker på at det var minst like ille som de aller værste riene under fødselen. Svetta, skalv og kasta opp.
Ga seg etter 10 min :) var da støl dagen etter.
Så tydelig at livmora har hatt en tøff økt akkurat da :p
Såpass ja. Jeg var skikkelig redd for at det skulle gå galt med den bittelille der nede, men kjenner den ingenting?

Såpass ja. Jeg var skikkelig redd for at det skulle gå galt med den bittelille der nede, men kjenner den ingenting?
Har lest ang kynnere at fosteret kjenner det, men det er ikke problematisk eller vondt osv.
Vil tro det blir det samme med dette. Er vel livmoren som får "krampe".
Gynekologen min sa at det var det samme som rier, men ikke farlig når det kom enkeltvis sånn :)

Back
Topp