Smerter etter løping

Theab

Flørter med forumet
Hei

I dag løp jeg på mølla. Jeg merket ikke noe særlig ubehag når jeg løp, men etter jeg kom hjem og hadde tatt meg en dusj fikk jeg skikkelig vondt nederst i magen og korsryggen. Spesielt vondt når jeg går, måtte henge over butikken kurven når jeg skulle handle mat i sta. Det gikk heldigvis litt over når jeg hadde gått litt, men etter å ha sitt i litt og skal gå igjen, er smertene absolutt til stede.

Jeg merker det også litt når jeg ligger på sofaen. Særlig nederst i magen (under navlen) er det en sånn ubehag. Smerten kan nesten kjennes ut som blæren er skikkelig full uten at det er det.

Er det andre som har fått noen lignende smerter etter løping?

Kynnere? Ville kanskje ha tatt det litt med ro en stund og sett om det hjalp, mest sannsynlig har du nok bare overanstrengt deg litt;)

Kynnere? Ville kanskje ha tatt det litt med ro en stund og sett om det hjalp, mest sannsynlig har du nok bare overanstrengt deg litt;)

Ja, har ligget på sofaen lenge og det ble bedre. Har en hund som måtte ut å tisse og etter jeg hadde gått i 5 min så kom smertene tilbake igjen. Måtte bare snu. Nå ligger jeg på sofaen igjen. Uff av meg. Håper dette går over.

Ja, har ligget på sofaen lenge og det ble bedre. Har en hund som måtte ut å tisse og etter jeg hadde gått i 5 min så kom smertene tilbake igjen. Måtte bare snu. Nå ligger jeg på sofaen igjen. Uff av meg. Håper dette går over.
Ring føden om det ikke gir seg :)

Jeg gikk på ellipsen på lørdag, den tredje dagen på rad. Og da måtte jeg bare gå av etter 30 min. Fikk så vondt i korsryggen, helt nederst på venstre side. Fikk ikke noe ubehag foran da, men nå kjenner jeg det ikke mer. Tror jeg trengte noen treningsfrie dager bare. Men skal være litt obs på det, for sånn vil jeg ikke ha det frem mot januar. Det gjør at jeg fikk vondt bare jeg satt i sofaen også. Men som skrevet, mye bedre nå. :)

Back
Topp