Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jupp...har sleti med det hele livet..men sliter spesielt med det når jeg var gravid med datteren...men bedre nå..så vanskelig å si...får bare følge med
jupp...har sleti med det hele livet..men sliter spesielt med det når jeg var gravid med datteren...men bedre nå..så vanskelig å si...får bare følge med[/q
Mange kvinner får UVI under svangerskap da..Hvis du synes at du har UVI da bør du gå til legevakta og få noe AB for det kanskje?Drikk masse vann.Håper at det ikke noe alvorlig!
Opps!Jeg gjorde noe gjærnt men jeg prøvde å skrive at mange kvinner får UVI under svangerskap da..Hvis du synes at du har UVI da bør du gå til legevakta og få noe AB for det kanskje?Drikk masse vann.Håper at det ikke noe alvorlig!
Opps!Jeg gjorde noe gjærnt men jeg prøvde å skrive at mange kvinner får UVI under svangerskap da..Hvis du synes at du har UVI da bør du gå til legevakta og få noe AB for det kanskje?Drikk masse vann.Håper at det ikke noe alvorlig!