Smerter etter egguttak

Lille Luringen

Elsker forumet
jeg har skjønt at det er normalt å være øm og så. Men jeg har vondt i hele magen, fra helt nede i livmora til øverst i magen. Kan det være luftsmerter? Når jeg ligger på rygg og kjenner på magen gjør det igrunn veldig vondt. Normalt å ha så vondt? Tok ut egg på mandagen.

Skal sette inn egg kl 15 idag så gruer meg litt..

De gangene jeg har hatt så vondt så har jeg hatt store eggstokker og litt væske i buken. Fortell hvordan du har det ved innsett, så sjekker de litt ekstra.

jeg har skjønt at det er normalt å være øm og så. Men jeg har vondt i hele magen, fra helt nede i livmora til øverst i magen. Kan det være luftsmerter? Når jeg ligger på rygg og kjenner på magen gjør det igrunn veldig vondt. Normalt å ha så vondt? Tok ut egg på mandagen.

Skal sette inn egg kl 15 idag så gruer meg litt..
Ja jeg har hatt så vondt hver gang. Tatt ut 4 ganger. Verker i hele magen. Og det var luftsmerte fikk jeg beskjed om. Kunne ikke røre magen uten at det gjorde vondt !

Det var ingenting der som tilsier at jeg skulle ha vondt sa legen. Så er nok luft og stress. Men nå skal jeg slappe helt av, ruger trass alt på to små embryo nå:Heartred:Heartred

Hadde også kjempe vondt i magen kvelden etter egguttak.

Jeg har fortsatt vondt i magen, spesiellt i øvre del. Er kjempestiv og veldig oppblåst/hoven. Klarer ikke gå og bevege meg som normalt...

Back
Topp