Smerter etter egguthenting

RedBushTea

Glad i forumet!
Jeg lurer om noen opplevde smerter etter egguthenting. For meg gikk det utrolig bra ved selve uttaket og jeg følt nesten ingenting. Men etter at vi kom hjem og effekten av smertestillende forsvant, hadde jeg mye smerter i magen. Det føles som hele magen er hoven. Jeg føler ikke noe smerter i eggstokker. Jeg trodde at det kommer til å gi seg men føler fortsatt så syk og helt forferdelig. Det blir innsetting imorgen men jeg føler at kroppen er ikke klar for dette. Erfaringer? Finnes det noe løsning?

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg hadde det også sånn, hadde ordentlig vondt og var dårlig form. Selve innsettingen går veldig greit, ikke vondt i heltatt. Men ubehaget i magen vil nok være der noen dager til. Desverre. Du kan ta paracet om du trenger det :-) lykke til

Åh....nå gruer jeg meg skikkelig til uttak i morgen...:(

Blir.man dårlig og får vondt av det asså?
Men hva gjør vi ikke for lage noen små ;)

Det gikk heldigvis bra lilevel. Ikle så ille som jeg gruet meg til. Helt unødvendig å bli så redd som jeg ble. Hehe:) Men man kan kjenne at man får noe lignende menssmerter. Man får jo litt "juling" oppi der. Hehe:)

Jeg Google litt, det ser sånn at det er litt avhengige av hvor mange egg de tar ut.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp