Smerter eller sparking

PowerPuff

Andre møte med forumet
Siden uke 15 har eg hatt litt til og fra med "stikking" i den høyre lysken.  Hadde også litt stikking slik at eg følte eg kjente det ned i urinblæra.  Panikken vokste ett lite øyeblikk[:o], så måtte jo ta en telefon til Jordmora da... men ho mente at det bare var en strekk, eller så kjente eg faktisk den lille babyen min...[:)], men skal ikke sparkingen til babyen vere bare ett snev av "bobling", ikke stikking[&:]??? eller kommer det litt an på kor han sparker?  Noen som kjenner seg igjen?

Leste i svangeskapsboken at stikking i lysken var helt normalt og at det bare er livmoren som vokser[;)]

Har også hatt slike stikninger, tror nok at det kan være babyen som sparker mot blæra mi, for jeg må løpe og tisse umiddelbart [;)]

at du må tisse har med at livmora presser på urinblæra di ikkje nødvendigvis at babyen sparker..

Neida, men tro meg - jeg kjenner forskjell... [;)]

Har også kjente dette, det er som ainakor79 sier. Kjente det tidlig. Når babyen sparker kjennes det anderledes, tro meg. Er 17 uker og kjenner babyen hver dag, ikke kraftige spark. Spesielt når jeg sitter i ro. Når du først har kjent det så skal du kjenne etter hver dag om det er noe. (har æ hørt). [:)]

Back
Topp