smerter bare på ene siden?

mrs.M

Glad i forumet
Har en del strekk følelser og litt murring, men mest bare i lysken på høye side..noen andre som har mest vondt på bare en side? Bekymrer seg for alt!

Jeg har også vondt kun på høyre side, og ikke bare litt! Har også kramper og strålinger nedi leggen.. Er det normalt?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg har også, og på tidlig UL fikk jeg forklaringen: corpus luteum, (som er der det befruktede egget kommer fra, og som er viktig for å opprettholde den tidlige graviditeten) sitter hos meg på høyre side, og det er der jeg har mest murringer, og det er visst ganske vanlig å ha murringer fra dette i noen uker :) helt ufarlig :)

Jeg har også vondt kun på høyre side, og ikke bare litt! Har også kramper og strålinger nedi leggen.. Er det normalt?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Det er helt normalt tror jeg, hvis ikk smertene er veldig vonde da, da ville jeg kanskje spørt legen. Men stråler ned i låret hos meg også!:-)

Ja, det gule legemet ja!:-) Det er jo logisk og husker så vidt at jeg hadde det sist ogaå!:-) heldigvis på go'sida mi!:-)
Jeg har også, og på tidlig UL fikk jeg forklaringen: corpus luteum, (som er der det befruktede egget kommer fra, og som er viktig for å opprettholde den tidlige graviditeten) sitter hos meg på høyre side, og det er der jeg har mest murringer, og det er visst ganske vanlig å ha murringer fra dette i noen uker :) helt ufarlig :)

Back
Topp