Smerter øverst i «Hufsa»

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Har de siste par dagene, ved en par anledninger, fått så vondt helt øverst i vagina. Det føles nesten ut som om ungen er på vei ut gjennom et pitte lite hull helt øverst. Kjenner det kun når jeg går, men da kan det bli så vondt at jeg må stoppe helt opp. Gir seg stort sett etter noen minutter.. flere som har opplevd det samme? Noen som vet hva som kan være grunnen?

Jeg har symfyseløsning som er skrekkelig vondt. Om du tar på beinet oppå vagina (skambenet eller hva det heter) og det er ømt, kan det godt hende du har symfyseløsning,
Eller kan det vel være noe form for nedpress som trykker på nermer som gjør at det kjennes ut som at baby er «i vagina»?

Symfyseløsning høres ut som noe som sitter i bein/ledd/sener. Det tror jeg ikke det er. Får ikke vondt når jeg presser på skambeinet..
Dette er uten tvil oppi vagina, og jeg innbiller meg at det ville ha føltes på samme måte om du stappa noe spisst så langt opp som du fikk det, og stakk/vred til.. Det kjennes veldig ut som det er i bløtvev, ikke i bein/sener.. Spørst om nerver i klem er det beste forslaget sånn sett..

Det varer heldigvis ikke så lenge av gangen da!

Tenker og at dette er modningstegn [emoji4]

Back
Topp