Søster Jordbæret
Forumet er livet
Jeg vil ikke binde meg til noe før fødselen er igang! Aner jo ikke hvor vondt jeg synes det er... Men jeg vet hva jeg kan få, og hva jeg har lyst på! Varmt bad eller dusj har jeg lyst på! Også blir det vel å prøve lystgass! Blir det for ille så er epidural et godt alternativ! Men har av jobb-erfaringer litt tvil til epidural og... så det er siste utvei!
En ting jeg ikke vil ha (ihvertfall ikke nå...men kan jo bytte mening) er de saltvanns-sprøytene i ryggen, eller den sprøyta de setter vaginalt.
Men vil også høre litt på hva jordmora jeg får anbefaler og foreslår iforhold til de smertene jeg har da! Det å bevege seg eller finne gode stillinger å ligge i kan jo også hjelpe litt...
En ting jeg ikke vil ha (ihvertfall ikke nå...men kan jo bytte mening) er de saltvanns-sprøytene i ryggen, eller den sprøyta de setter vaginalt.
Men vil også høre litt på hva jordmora jeg får anbefaler og foreslår iforhold til de smertene jeg har da! Det å bevege seg eller finne gode stillinger å ligge i kan jo også hjelpe litt...