Smertehelvete etter orgasme!!!!

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Fler som har sterke mens smerter i flere minutter etter orgasme? Æææ...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har det slik å vet akkurat hva du mener. Men jeg har hatt det utenom graviditet også, å ingen lege har så langt funnet ut hvorfor jeg har det slik :O Men det er en ting dem enda ikke har sjekket på meg da, å det er bekkenet mitt som jeg har vert voldsomt plaget med siden jeg gikk gravid med min datter (min datter blir 4 år denne måneden).
Så kanskje det er pga bekkenet på deg? ikke vet jeg

I magen? Fikk veldig ofte kynnere etter orgasme forrige gang, og kjenner antydninger til dette nå og. Magen blir helt stiv og det strammer i underlivet.

Har ikke turt å få orgasme enda :P
Vi hadde veldig lett og forsiktig sex i går, egentlig mest for hans skyld (for min del kun kosen og nærheten)..men tørr ikke å la meg rive med før jeg vet at alt ser bra ut hos gyn igjen imorgen :P huff bekymringer

Vi har sex som vanlig, men jeg passer på å ikke få orgasme. Tror selv at det kanskje ikke er helt heldig, iom jeg har mistet så mange ganger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke turt å få orgasme enda :p
Vi hadde veldig lett og forsiktig sex i går, egentlig mest for hans skyld (for min del kun kosen og nærheten)..men tørr ikke å la meg rive med før jeg vet at alt ser bra ut hos gyn igjen imorgen :p huff bekymringer
Her har min kjære fått beskjed om at det blir forsiktig sex hvis vi skal siden jeg har blødd å er redd for det. Han er ikke happy for den beskjeden, men har full forståelse for det, og vil sefølgelig også være forsiktig da :)

Vi har sex som vanlig, men jeg passer på å ikke få orgasme. Tror selv at det kanskje ikke er helt heldig, iom jeg har mistet så mange ganger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvordan passe på at man ikke får orgasme? *flau*
Her er det umulig å holde tilbake... Er jeg unormal eller har jeg en kjære som rett å slett bare er for ekstremt god i senga? *ler av seg selv* :P

Ja det er liksom når livmora trekker seg sammen , og flere minutter etterpå! Sinnsykt vondt!!!!! Gruer meg til neste orgasme:p den blir en stund til nå kjenner jeg :p

Har aldri hørt at en orgasme skal ha negativ effekt om man er gravid? :anyone

Ja det er liksom når livmora trekker seg sammen , og flere minutter etterpå! Sinnsykt vondt!!!!! Gruer meg til neste orgasme:p den blir en stund til nå kjenner jeg :p

Det er nok en form for kynnere. Ikke farlig å få orgasme når man er gravid, men kan være ubehagelig rett etter for noen. Jeg hadde det sånn forrige gang jeg var gravid, om enn ikke så vondt som du beskriver.

I magen? Fikk veldig ofte kynnere etter orgasme forrige gang, og kjenner antydninger til dette nå og. Magen blir helt stiv og det strammer i underlivet.

dette satt jeg å stussa litt på i går... at nederst i magan så strammer det seg etter orgasme. å i mårrest gjort det også det.
er det sånne ini mini kynnere som er på vei ? ( jeg er 5 +1 i dag )
synes det virker så tidlig med kynnere... nå visste ikke jeg hva kynnere var før ejg var passert 25 uker i første sv.skap da. men... kan de starte så tidlig ?

dette satt jeg å stussa litt på i går... at nederst i magan så strammer det seg etter orgasme. å i mårrest gjort det også det.
er det sånne ini mini kynnere som er på vei ? ( jeg er 5 +1 i dag )
synes det virker så tidlig med kynnere... nå visste ikke jeg hva kynnere var før ejg var passert 25 uker i første sv.skap da. men... kan de starte så tidlig ?

Aner ikke når det er vanlig at kynnere starter, og husker ikke helt når det begynte forrige svangerskap, men beskrivelsen av smertene passer iallfall til det. Jeg føler jeg har antydning til dette nå og, ved orgasme.

Aner ikke når det er vanlig at kynnere starter, og husker ikke helt når det begynte forrige svangerskap, men beskrivelsen av smertene passer iallfall til det. Jeg føler jeg har antydning til dette nå og, ved orgasme.

Jeg å synes det. men jeg synes disse symptomene jeg får er så sterke, så jeg later som det er en innbilning :)

Back
Topp