Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har min kjære fått beskjed om at det blir forsiktig sex hvis vi skal siden jeg har blødd å er redd for det. Han er ikke happy for den beskjeden, men har full forståelse for det, og vil sefølgelig også være forsiktig daHar ikke turt å få orgasme enda
Vi hadde veldig lett og forsiktig sex i går, egentlig mest for hans skyld (for min del kun kosen og nærheten)..men tørr ikke å la meg rive med før jeg vet at alt ser bra ut hos gyn igjen imorgen huff bekymringer
Hvordan passe på at man ikke får orgasme? *flau*Vi har sex som vanlig, men jeg passer på å ikke få orgasme. Tror selv at det kanskje ikke er helt heldig, iom jeg har mistet så mange ganger..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja det er liksom når livmora trekker seg sammen , og flere minutter etterpå! Sinnsykt vondt!!!!! Gruer meg til neste orgasme den blir en stund til nå kjenner jeg
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
I magen? Fikk veldig ofte kynnere etter orgasme forrige gang, og kjenner antydninger til dette nå og. Magen blir helt stiv og det strammer i underlivet.
dette satt jeg å stussa litt på i går... at nederst i magan så strammer det seg etter orgasme. å i mårrest gjort det også det.
er det sånne ini mini kynnere som er på vei ? ( jeg er 5 +1 i dag )
synes det virker så tidlig med kynnere... nå visste ikke jeg hva kynnere var før ejg var passert 25 uker i første sv.skap da. men... kan de starte så tidlig ?
Aner ikke når det er vanlig at kynnere starter, og husker ikke helt når det begynte forrige svangerskap, men beskrivelsen av smertene passer iallfall til det. Jeg føler jeg har antydning til dette nå og, ved orgasme.