Smerte!

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Noen som har opplevd smerte (ubeskrivelig vondt) som starter i høyre side av magen, så går det sakte bakover te korsryggen?
Lå å vrei meg i sofan, gråt! Typen ble jo reint redd.

Burde jeg ringe legen?
 
Jeg har hatt slike tak innimellom der jeg ble kvalm av smertene, men det ga seg fort. Vis det ikke gir seg ville jeg ringt legen.
 
Jeg har hatt slike tak innimellom der jeg ble kvalm av smertene, men det ga seg fort. Vis det ikke gir seg ville jeg ringt legen.

Har gitt seg nå, men er som du sier. Ble kvalm og måtte spy etterpå..
 
Jeg hadde det forrige uke.. Tok en tur til legen og d var visst starten på uvi.. Fikk antibiotika mot det.. Ta en tlf til legen:)
 
Har gitt seg nå, men er som du sier. Ble kvalm og måtte spy etterpå..

Det er bra :) Det er mye som skjer nede i magen nå, ting strekker seg og vokser. Å det kan være veldig vondt, men er som regel helt ufarlig :) Men om det ikke gir seg ringer du til legen.
 
Jeg hadde det ofte og fikk påvisst cyste på tidlig ultralyd, er visst av det ufarlige slaget men blir fulgt godt opp av sykehuset for å sjekke om den vokser eller ikke
 
Det er bra :) Det er mye som skjer nede i magen nå, ting strekker seg og vokser. Å det kan være veldig vondt, men er som regel helt ufarlig :) Men om det ikke gir seg ringer du til legen.
Fikk komme opp med en gang, siden jeg ble behandlet for UVI helt i starten.
 
Back
Topp