Smerte ved sex?

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen som har opplevd noe smerte i sammenheng med sex? Ved dype støt når jeg sitter oppå (beklager detaljer) fikk jeg ganske vondt nederst i magen ut til sidene.. Følte nesten at når han kom inn en viss lengde måtte jeg bare stoppe han da det ble så vondt, men ellers var det ingen smerter. Er 7+0 nå, noen andre som har opplevd noe lignende eller er dette noe slags varseltegn på noe som ikke er bra?...:oops::nailbiting:

Jeg har ikke opplevd det slik som du beskriver, nei. Men forrige gang jeg hadde sex, så ble jeg fryyyktelig kvalm og uggen :hungover:

Jeg har opplevd det, ganske smertefullt, dette skjer hvis jeg ikke er avslappet nok. Men aldri vært noe tegn på at dette ikke er bra. Så kan være at du anstrenger deg? Eller at han bare har truffet «feil». :) Men har lest at dette er «vanlig», og at det skjer mange.

Jeg har opplevd det, ganske smertefullt, dette skjer hvis jeg ikke er avslappet nok. Men aldri vært noe tegn på at dette ikke er bra. Så kan være at du anstrenger deg? Eller at han bare har truffet «feil». :) Men har lest at dette er «vanlig», og at det skjer mange.

Han har vært på havet, så er over 3 uker siden sist da! Har noen ganger tidligere kjent dette bare litt, men ikke like sterkt som nå. Takk for svar, godt å høre at det ikke trenger å være farlig. Sitter med tårer i øynene og googler alt jeg kan for å finne andre med lik erfaring! :laughing002 Føler alt er så nytt og skummelt, så overtenker det meste..

Back
Topp