smerte, smerte og atter smerte

lille*jenta87

Forelsket i forumet
hva skal jeg gjøre? jeg opererte vekk mandlene mine for 2 dager siden, og jeg har fått stikk piller for smerten men jeg kan ikke ta stikk pillene mer [&:] har blitt så løs i magen så dem bare kommer rett ut igjen [&:] klarer nesten ikke å åpne munnen eller prate, + at jeg har et sykt barn hjemme oxo men hun klarer seg jo bra nå da [:)]

er det noen som har noe råd? orker ikke denne smerten mer [&:]

Spis is!
Det e det dem gir ungan når de har fjerna mandlan...
God bedring te dæ og ungen din.

jeg klarer ikke [&:] var så fin i går, hadde nesten ikke smerter eller noen ting, spiste is hele tiden og nå klarer jeg ikke [&:] prøvde i sta men gikk veldig dårlig [&:]

pappaen hennes skulle komme kl. 8 i dag tidlig men han sover vel enda han [&:] hadde vært litt godt med par timer søvn nå ja

Spis is og du kan legg en pose med grønnsaker inn tulla i en handduk og legg mot halsen,vet hvordan du har det fjerna de selv for 2 år sia og det var dritt ondt klarte ikke og ett på 14 dager,men tok og tvenga mæ selv te og svelg smertestillende selv kor ondt det var men det hjalp bere ei lita stund,lykke te

jepp da skal jeg prøve det [:)] klarer nesten ikke å prate, tviler på om han skjønner hva jeg sier [8D]

Når jeg opererte ut mandlene mine, så fikk jeg med to typer stikkpiller + en pk vanlige tabletter. Nok dop. [:)] Men, jeg tålte heller ikke den ene typen stikkpiller jeg fikk med, ble skikkelig dårlig i magen. Så om du ikke har alternativer, få noen til å ringe for deg og få noen andre smertestillende tabletter. Kanskje aller helst i stikkpilleform. Husker at jeg IKKE hadde klart å tatt vanlige tabletter på dag 2.

Ellers blir det som de andre sier, spis masse is og prøv å få sovet masse. [:D] Snart er de verste smertene over! [:D]

Back
Topp