smerte i underlivet

Stinoa

Gift med forumet
Eg har de siste mnd hatt veldig mye utflod.. noe eg vet e normalt for noen i svangerskapet..
Eg har slitt mye med UVI.. og gått på ulike typer antibiotika for å slippe unna[:'(]

No den siste tiden har eg smerte i underlivet, det e samme type smerte som ved UVI bare den e der konstant.. så har fått vite at det IKKJE e UVI..
Men det e jo så vondt.. for å slippe unna smerten en stund må eg *sry detaljer* presse inn og gnikke nedentil.. men det tar ikkje lange tiden før smerten e tilbake for fullt..
Eg sliter veldig med søvn pga desse smertene, og kan ligge å vri meg i smerte i flere timer..
Eg har prøvd ulike typer for sopp, men det hjelper ikkje..

Føler meg så lost, og eg hater smerte.. og dette e uutholdende.. eg klarer ikkje gå sånn i flere veke til[:(] e så vondt[&:]
Har noen peiling ka det kan være? evt noen råd til ka eg kan gjøre?

Jeg har NULL peiling! Jen tenkte soppinfeksjon.. Da er det sånn for meg. Men bruker canesten 6tabl og salve.. Men hvis det ikke er det eller UVI så hadde jeg dratt på legevakta.

Huff, hørtes ikke godt ut! Løpe til lege for sikkerhetsskyld?

Steiner/grus i urinveiene?

Huff, hørtes ikke godt ut.. :(

Det er ikke alle typer sopp canesten og andre reseptfrie midler tar knekken på, så kan jo hende det er sopp selv om kremene ikke funker..? Kanskje greit å få legen til å se på det..

ORIGINAL: Væren84

Huff, hørtes ikke godt ut.. :(

Det er ikke alle typer sopp canesten og andre reseptfrie midler tar knekken på, så kan jo hende det er sopp selv om kremene ikke funker..? Kanskje greit å få legen til å se på det..

Eg vet ikkje eg.. eg vet bare at eg ikkje kan få noe annet for sopp enn det eg har brukt i såtilfelle.. for det var en på resept, men den var ikkje ment for gravide, og kunne føre til dødføsel osv, sa legen min[&:]

så om det så e sopp, ka kan eg gjøre da?

Back
Topp