Smerte i rygg

Mammaoktober87

Andre møte med forumet
Heisann.

Var innlagt for 3-4 uker siden på føden med smerte i rygg å kaldsvetting. Dei fant ingenting ut på prøver, utenom at gutten min låg å presste på nyrevei eller noe :P så blei sendt hjem med beskjed om eg sku ringe visst da blei værre.

Har no til tider forferdelig vondt på høyre side av ryggen, er kvalmen og kaster litt opp, å kaldsvetter.

Eg har time hos fastlegen min på mandag.

Noen som har hatt det samme?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke hatt det akkurat slik. Men sliter veldig med murringer i korsryggen som blir så vonde av og til at jeg vrir meg av smerte. Har kjent kvalmen da, men ikke kastet opp.
Håper legen finner ut av det. Lykke til å god bedring :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff det hørtes virkelig ikke godt ut! Jeg har mye muringer og generelt vondt i korsryggen, men tror ikke det er så ille som deg.
Du får ha god bedring og lykke til hos legen :)<3

Jeg har vondt i korsryggen, mest mot høryeside. Har problemer med å ligge, smertene går ned i lårene. Jeg er kvalmen men ikke oppkast. Svetter mye men pga jeg synes det er for varmt.

Vært mye kvalm siste uken og til tider kaldsvettet.. Har mest vondt i magen jeg da...

♡ Er i uke 35 ♡

Uff, det høres ikke godt ut :( Har ikke opplevd akkurat det.

Om det ikke gir seg ville jeg ringt til legevakt, høres ikke noe særlig ut.. Litt lenge å vente helt til mandag dersom det er så vondt. Vanskelig når man ikke kan ta noe særlig med smertestillende. Hvor i ryggen har du vondt, og er det vondt når du "banker" på ryggen?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er på ein måte midt i ryggen, bakom ribbebeina.
Får se korleis der går i måro , ( eller hette vell i dag når kl er 05.30;) )

Er på ein måte midt i ryggen, bakom ribbebeina.
Får se korleis der går i måro , ( eller hette vell i dag når kl er 05.30;) )

Høres nesten ut som nyrebekkenbetennelse. Du får ta en tur til legen

Heisann.

Var innlagt for 3-4 uker siden på føden med smerte i rygg å kaldsvetting. Dei fant ingenting ut på prøver, utenom at gutten min låg å presste på nyrevei eller noe :P så blei sendt hjem med beskjed om eg sku ringe visst da blei værre.

Har no til tider forferdelig vondt på høyre side av ryggen, er kvalmen og kaster litt opp, å kaldsvetter.

Eg har time hos fastlegen min på mandag.

Noen som har hatt det samme?

Jeg har bare opplevd lignene en gang, på onsdag. Skulle bare legge meg ned på sofaen siden jeg var så ufattelig sliten den dagen, endte med at hele rommet gikk rundt, ble sinnsykt kvalm, kjempe press nedover korsryggen og låra, kaldsvetta noe så grusomt og fikk veldig vobdt nederst på høyre side av magen! Tok tempen, null feber og da ringte legen. Fikk time 3 kvarter senere, men null funn. Så han mente smertene bare var vanlige Ligament smerter (selvom det ikke kjentes sånn ut) og at jeg hadde hatt et blodtrykksfall, skjedde det igjen skulle jeg ringe rett til føden! :)

Ikke så mye til hjelp kanskje, men håper legen din finner ut av det :) god bedring!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp