Smerte i magen etter..

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
I går hadde meg og sambuaren sameie, etterpå så fekk eg plutselig skikkelig vond i nedre del av magen. Der var så vondt at eg blei kvalm og hadde trykk lignande følelse.. Var sikker på at det kom til å komme blod, men har ikkje komt noke i natt eller idag tidlig. Smertene varte i ca 30 min , har aldri opplevd lignande..
Noken som har opplevd noke sånt?

På TUL fekk eg vite eg hadde ei cyste på eine eggstokken (ufarlig). Noken som har hatt erfaring med der? Kan det komme smerte av det?

Har rett å slett ikkje peiling på kor smertene kom frå i går, håpa det var ufarlig å ikkje utvikla seg til en SA.
Smertene er heilt vekke no men..

Hei!

Jeg vet ikke hva smerten din kommer fra men jeg har hatt cyste på eggstokk. Det er visst veldig vanlig når man bruker spiral bla. Gyn sa til meg at den kom til å sprekke og at det kunne gjøre skikkelig vondt. Det var helt ufarlig.

Jeg kjente ikke så mye til at den sprakk jeg da, men neste kontroll var den borte.

Hei!

Jeg vet ikke hva smerten din kommer fra men jeg har hatt cyste på eggstokk. Det er visst veldig vanlig når man bruker spiral bla. Gyn sa til meg at den kom til å sprekke og at det kunne gjøre skikkelig vondt. Det var helt ufarlig.

Jeg kjente ikke så mye til at den sprakk jeg da, men neste kontroll var den borte.

Då håpa eg at der var den som sprakk. For det var heilt sjukt vondt.
Frykta er jo at det skal være noke med den lille i magen.

Det er veldig vanlig å få vondt i livmor ved orgasme! Fikk syke smerter etter orgasme selv for noen uker siden, og gynekologen sa det var helt normalt.

Det er veldig vanlig å få vondt i livmor ved orgasme! Fikk syke smerter etter orgasme selv for noen uker siden, og gynekologen sa det var helt normalt.

Varte det lenge?
Føle liksom at det ikkje ville gå over, men gjorde jo det heldigvis.
Håpa virkelig det er ufarlig ❤️❤️
Godt å høre at andre har opplevd det uten at det har vert noke fare.

Tror det varte kanskje 20-30 min, og så var det litt ømt i ett døgn ca. Håper også for din del at det ikke var noe farlig! ❤

Har hatt cyste på eggstokk et par ganger. Det er helt ubeskrivelig vondt (for min del) brakk meg og ristet ukontrollert av smerte, men heller det enn at noe er galt med spiren. Hos meg gikk det oversetter ça 24 timer.

Har hatt cyste på eggstokk et par ganger. Det er helt ubeskrivelig vondt (for min del) brakk meg og ristet ukontrollert av smerte, men heller det enn at noe er galt med spiren. Hos meg gikk det oversetter ça 24 timer.

Eg håpa virkelig det var det..
Har vertfall ikkje hatt noke blødning, så veit liksom ikkje ka eg skal tenke.

Har hatt veldig vondt i magen rett etter og dagen etter samleie. Varte i flere timer dagen etter, men ingenting galt med babyen. Fikk høre av legen at det var vanlig;)

Last edited:
Back
Topp