Smerte i mage/ mellomgulv.

Luxx

Glad i forumet
Noen som har hatt noe lignende? I de siste 3 dagene har jeg hatt sterke smerter tvers over navlen men smerten flytter seg raskt opp til mellomgulvet der den kommer i tak ( ca en time til 2 etter måltid). Som regel så skjer det på kvelden og har derfor tenkt forstoppelse eller magesyre men har vært jevnlig på toalettet. Det er liv og spark fra den lille så ting virker greit der, ringte jordmor men hun er sykemeldt ut uken.

Paranoid som jeg er så bekymrer jeg meg litt for svangerskapsforgiftning men alt har vært ok på kontrollene frem til nå.

Sleit med det i perioder, men løsnet og da var alt bra etter en stund på do...... Men fikk slike Smertetiltak noen ganger gjennom uken, så jeg og gubben forandret på dietten min, begynne å spise mye mindre og lettere mat å fordøye, har ikke slitt med det etterpå, men dietten ble litt kjedelig;P

Noen tips på matfronten? Tenker det er luft eller lignende men gjør temmelig vondt så tar gjerne imot tips.

Spørs om jeg får prøve det samme:) reagerer på brød også ser det ut til så får holde meg til grønt og ris til magen roer seg litt. Takk:)

Jeg og har hatt dager med luft (har kommet fram til at det må være det) som har vært meget smertefullt. Men klarer ikke se hva av mat som gir smerten og hva som gjør godt! Virker så tilfeldig. Er skikkelig ubehagelig å ha vondt tversover magen når magen er så strekt og babyen er aktiv! Føler med deg!!

Jeg og har hatt dager med luft (har kommet fram til at det må være det) som har vært meget smertefullt. Men klarer ikke se hva av mat som gir smerten og hva som gjør godt! Virker så tilfeldig. Er skikkelig ubehagelig å ha vondt tversover magen når magen er så strekt og babyen er aktiv! Føler med deg!!
Greit å vite at andre går igjennom det samme og som du, så virker det veldig tilfeldig og mini er spesielt aktiv i disse stundene.

Back
Topp