smerte i halebein

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei, æ e på ruge dag 6, e litt øm enda etter egguttak, men i dag så fikk æ plutselig vondt rundt i halebeinet, var på vei til butikken da det skjedd, for vært skritt så ble det bare verre, etter 5 min så gikk det over, men nå 30 min seiner kjenne jeg det igjen, er det non her som har opplevd det samme og veit kanskje hvorfor?

Kan bare tippe pga hormoner.. Jeg har slitt med bekkenet etter er par av forsøkene pga hormoner. Vondt i hofter, halebein og nederst i korsryggen, men det gikk over etter noen dager. Håper det gjør det for deg og!

Kan bare tippe pga hormoner.. Jeg har slitt med bekkenet etter er par av forsøkene pga hormoner. Vondt i hofter, halebein og nederst i korsryggen, men det gikk over etter noen dager. Håper det gjør det for deg og!

åja, kanskje d e d da, første gang på lutinus for mæ, gikk på nå anna sist gang husk itj navnet, å da var det ikke sånn, så ble litt bekymra

Tidlig graviditetssymptom for meg er tydeligvis ømt halebein. Fekk det lenge før ikm sist eg var gravid, og denne gongen har det vart frå forrige torsdag, som var rugedag 7 :)

Eg kjenner mest av det når eg sitter da. Sist eg var gravid (2008) kobla eg ikkje at det var eit graviditetssymptom, berre lurte på kvifor halebeinet var så vondt. Forsto først samanhengen etter positiv test. Denne gongen steig forhåpningane veldig når eg kjende det, og jammen satt den :)

Håper det er eit graviditetssymptom for deg og!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tidlig graviditetssymptom for meg er tydeligvis ømt halebein. Fekk det lenge før ikm sist eg var gravid, og denne gongen har det vart frå forrige torsdag, som var rugedag 7 :)

Eg kjenner mest av det når eg sitter da. Sist eg var gravid (2008) kobla eg ikkje at det var eit graviditetssymptom, berre lurte på kvifor halebeinet var så vondt. Forsto først samanhengen etter positiv test. Denne gongen steig forhåpningane veldig når eg kjende det, og jammen satt den :)

Håper det er eit graviditetssymptom for deg og!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ååå krysse fingran for det da!!, Gratulere forresten! xsmile9:wav

Back
Topp