Smerte før og under toalettbesøk

Bkno8100182

Andre møte med forumet
Etter babyen snudde seg med hodet ned, gjør det helt ubeskrivelig vondt før og under toalettbesøk. All bevegelse er ulidelig, og jeg klarer så vidt å bevege meg. Har tatt prøver på urinveisinfeksjon som er negativ.
Noen andre som kjenner til dette? Bekkenet mitt er litt lite og jeg sliter med mye bekkenløsning, noe som jordmor tror er grunnen til at det gjør så vondt da det er blitt veldig lite plass etter han festet hodet.

Åh så ekkelt :( Kan det være noe i klem? Innvoller eller nerver?

Jeg får sinnsyke smerter når jeg skal på nr. 2 når jeg har mensen, og det tror jeg er pga. nerver som klemmes i hevelse.... Opplevd det én gang i svangerskapet så langt. Jeg hadde snakket med lege i tilfelle jeg :(

Åh så ekkelt :( Kan det være noe i klem? Innvoller eller nerver?

Jeg får sinnsyke smerter når jeg skal på nr. 2 når jeg har mensen, og det tror jeg er pga. nerver som klemmes i hevelse.... Opplevd det én gang i svangerskapet så langt. Jeg hadde snakket med lege i tilfelle jeg :(

Skal til legen neste uke, så før høre med hun. Hun er litt yngre og ikke lei og klar for pensjonistlivet :P

Er det når du skal nr 1 eller nr 2? Jeg sliter med nr 2 nå.. Føles ut som gutten ligger å stanger ned og presser på meg rier. Blir helt gåen av dobesøk nå.

Jeg har ikke smerter under toalettbesøk, men om natten når jeg sover.

Har den siste uken hatt smerter i magen når jeg våkner om natten og skal snu meg. Nesten så jeg lurer på om jeg har ligget på magen? Men jeg har jo ikke det... Gjør vondt i hele magen, uansett om jeg har ligget på høyre eller venstre side. Har også pute under magen når jeg sover. Smertene går over i løpet av formiddagen. Hmmm. Andre som har det slikt?

Er det når du skal nr 1 eller nr 2? Jeg sliter med nr 2 nå.. Føles ut som gutten ligger å stanger ned og presser på meg rier. Blir helt gåen av dobesøk nå.

Det er begge deler, men absolutt verst med nr.2!
Jordmor sa jeg måtte drikke mer vann, men tror hun tenkte på det som at jeg har forstoppelse, og det har jeg ikke. Bare store smerter som svir, lyner og verker.

Veldig vondt om nettene jeg også, men det er ofte bekkenet som har vært i for lite bevegelse. Sover på silkelaken slik at det blir lettere å snu seg om natten - det er virkelig fantastisk!

Back
Topp