Smerte etter KS

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei. Jeg må bare spørre om noe:
Hadde KS for 11 dager siden. Såret ser veldig bra ut og alt smertene var borte etter 5 dager. Formen var veldig bra frem til 3 dager siden. Da fikk jeg plutselig vondt på venstre siden av magen omtrent under nyren. D svir og gjør vondt. Spesielt når jeg reiser mg opp eller går. Er det flere som sliter med det etter KS? Er d vanlig eller burde jeg kontakte legen?

Har ingen erfaring med ks, men ville absolutt kontaktet lege. De 14 første dagene kan man vel ringe barsel.
God bedring :-)

Hadde ks for tre uker siden og ikke vondt der nå. Kjenner jo det er et sår men ikke veldig vondt...

Det svir i såret litt hver gang jeg reiser meg opp, legger meg ned, ler, hoster eller anstrenger meg på annen måte.. Men når du har smerter i et så spesifikt område så ville jeg ringt barsel og hørt etter.. :)

Det svir i såret litt hver gang jeg reiser meg opp, legger meg ned, ler, hoster eller anstrenger meg på annen måte.. Men når du har smerter i et så spesifikt område så ville jeg ringt barsel og hørt etter.. :)

Samme hadde jeg de to første ukene, godt tre uker og kjenner bedring allerede;)

Samme hadde jeg de to første ukene, godt tre uker og kjenner bedring allerede;)

Godt å høre at det blir bedre så raskt :-) jeg var i ordentlig dårlig form i hele går, vondt i hodet og hele kroppen.. Tenkte ikke over at jeg på sykehuset fikk 1g paracet hver 6 time, men når jeg kom hjem tok jeg ingenting. Det er vel helt innafor å ta smertestillende enda? Hvor lenge brukte du det?

Hei. Jeg må bare spørre om noe:
Hadde KS for 11 dager siden. Såret ser veldig bra ut og alt smertene var borte etter 5 dager. Formen var veldig bra frem til 3 dager siden. Da fikk jeg plutselig vondt på venstre siden av magen omtrent under nyren. D svir og gjør vondt. Spesielt når jeg reiser mg opp eller går. Er det flere som sliter med det etter KS? Er d vanlig eller burde jeg kontakte legen?

Ville absolutt ringt inn og hørt. Bedre å ringe en gang for mye :)

Hvordan ser såret ut. Ville virkelig sjekket det ut, at det ikke er infeksjon på gang... er du ellers fin i formen?

Hadde også den følelsen noen dager. Kjentes litt ut som et sting som var veldig stramt og føre meg veldig øm å sår på et punkt på magen. Men det var mye bedre etter et par dager. Men er det veldig vondt ville jeg ha tatt en sjekk. Bedre å sjekke en gang formye tenker jeg :)

Godt å høre at det blir bedre så raskt :-) jeg var i ordentlig dårlig form i hele går, vondt i hodet og hele kroppen.. Tenkte ikke over at jeg på sykehuset fikk 1g paracet hver 6 time, men når jeg kom hjem tok jeg ingenting. Det er vel helt innafor å ta smertestillende enda? Hvor lenge brukte du det?

Jeg tok smertestillende når jeg kom hjem ifra sykehuset tok to paracet de du får uten resept (500mg?) og en voltarol (de uten respet) ved behov. De sa på sykehuset det var viktig å ta nok smertestillende slik det ikke skulle påvirke amming ol. Etter to uker sluttet jeg å ta da det var ikke vondere enn jeg klarte uten. Før det tok jeg ved lange turer ut og før jeg la meg....

Jeg tar enda 1 g paracet 3 ganger til dagen ca. 11 dager siden nå.

Såret ser veldig bra ut. Formen er også veldig bra. Kan d være venstre eggstokk? Skal til helsestasjon med lille snuppa. Skal høre med helsesøster.

Back
Topp