Jeg er førstegangsfødende og har alltid lurt på hvordan en fødsel føles. Derfor lurer jeg på din beste beskrivelse på smertene du hadde ved fødsel! Hvordan føltes den? Er det en "god" smerte? Kanskje det hjelper oss redde til å manne oss opp. ![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg faktisk hørt før! Høres ikke særlig godt ut, men tipper det da er ganske så befriende i "pausene" du får.Har du noen gang sittet på do med skikkelige luftsmerter? De kommer og går. Vondt når det står på. Fint imellom også glemmer du det når det er over. Jeg hadde ingen smertestillende. Det blir jævlig mot slutten men det går jo over med en gang babyen er ute.
Jeg er førstegangsfødende og har alltid lurt på hvordan en fødsel føles. Derfor lurer jeg på din beste beskrivelse på smertene du hadde ved fødsel! Hvordan føltes den? Er det en "god" smerte? Kanskje det hjelper oss redde til å manne oss opp.![]()
Jeg er førstegangsfødende og har alltid lurt på hvordan en fødsel føles. Derfor lurer jeg på din beste beskrivelse på smertene du hadde ved fødsel! Hvordan føltes den? Er det en "god" smerte? Kanskje det hjelper oss redde til å manne oss opp.![]()
Har du noen gang sittet på do med skikkelige luftsmerter? De kommer og går. Vondt når det står på. Fint imellom også glemmer du det når det er over. Jeg hadde ingen smertestillende. Det blir jævlig mot slutten men det går jo over med en gang babyen er ute.
signerer det meste her, bare at hos meg tok det 4- 4,5t.Jeg hadde en veldig kjapp men intens fødsel. Hadde ingen pauser, men hun var ute 3 timer etter første ri. var ekstremt vondt når det sto på, og trodde jeg skulle dø (Ikke tid til smertelindring) Men var faktisk litt godt når jeg fikk presse, utenom at det sprengte noe sinnsykt der nede. All smerte forsvinner med en gang ungen er ute, og du tenker at det er så utrolig verdt det når du får premien på brystet!=)
Men det var ikke så ille, ble gravid igjen to mnd senereJeg hadde morkake som løsna og da var det smerter i ett sett (trodde det var rier uten opphold) men syns det kjentes ut som noen dro fra hver sin side i magen
![]()
Riene var som ekstremt sterke menssmerter x 10, men helt overkommelig. Jeg brukte pausene mellom riene til å slappe 100% av. Snakket ikke til noen med mindre jeg ble snakket til, var 100% fokusert på å slappe av og ikke motarbeide riene. Pressingen er selvfølgelig vond, men også god og befriende!Når du får babyen opp på brystet er alle timer med rier glemt
![]()