*Smelt*

linusisvingen

Forumet er livet
Jeg smelter helt av min nydelige 3 år gamle datter!  Flere ganger for dagen forteller hun meg at hun er så glad i meg=)
Hun kan ofte rope for å si

"Mammaaa"
"Jaaa??"
"Atteeee.... Eg e gla i deg"

Superherlig!

Dere som er førstegangsgravide, GLED DERE!

Det er ingenting som overgår det å være mamma!=)

Så fantastisk! 2 åringen min er litt ordfattig ennå, men han viser det likevel. Når jeg sa jeg hadde vondt i hodet mitt i går kom han å gav meg en god kos og strøyk meg forsiktig på hodet, "mamma aua der" <3

naaaw <3 så sødt =D
Glede meg veldig mye. E så spent på personligheten ongen komme t å få <3

IrenePirene skrev:
Så fantastisk! 2 åringen min er litt ordfattig ennå, men han viser det likevel. Når jeg sa jeg hadde vondt i hodet mitt i går kom han å gav meg en god kos og strøyk meg forsiktig på hodet, "mamma aua der" <3

Sååå herlig=)

melii123 skrev:
naaaw <3 så sødt =D
Glede meg veldig mye. E så spent på personligheten ongen komme t å få <3

Ja, det blir spennende=)

Er så deilig! :) :) 

4 åringen min sier ofte; Mamma er bestest og er eeeer så glad i deg bestevennen min! 

2 åringen sier; Mamma.... Gla iiii.... Eller; i låw juuu... 

Her kommer det fra guttene på 5 og snart 3.. Hei mor, kjekt å sjå deg( når jeg henter i bhg og det samme til hverandre om  de har vært lenge fra hverandre) ellers er det, Go natt mor/ pappa æg e kjempe glae i dæg :-) å så snakkis mæ i mårå ao :-) <3 <3 elsk

Min datter på 20 måneder sier. Ekke mamma (elsker mamma) smelter meg hver dag. :) Gleder meg til det kommer flere konkrete ord og setninger. :)

lykkeligsmurf skrev:
Min datter på 20 måneder sier. Ekke mamma (elsker mamma) smelter meg hver dag. :) Gleder meg til det kommer flere konkrete ord og setninger. :)

Så herlig;)

Herlig, vettu! :-)

Back
Topp