smelt på tjukka igjen etter 5mnd..

Lindus85

Flørter med forumet
oj oj:) hehe.. to tette for å si det sånn:)

Gratulerer!! :-):-):-) jeg også vil, men så vil jeg ha kroppen litt for meg selv en liten stund til :-p

Gratulerer :)

tusen takk:-) kjenner det at kunne tenkt meg kroppen min tilbake før neste ,men sånn ble det ikke:-)

Gratulerer! Og det hørtes så vakkert ut når du sa det på den måten, haha

Babynov11 skrev:
Gratulerer! Og det hørtes så vakkert ut når du sa det på den måten, haha

takk:-) jeg er vel ikke av den elegante typen:-P hehe ;-)

Gratulerer.

Gratulerer masse! Lillesøster er bare 12 mnd yngre enn storesøster, og det går HELT fint med to tette! Men nå trives jeg med å eie kroppen min helt selv, og har planer om å gjøre det en stund ;)

Morellskatten skrev:
Gratulerer masse! Lillesøster er bare 12 mnd yngre enn storesøster, og det går HELT fint med to tette! Men nå trives jeg med å eie kroppen min helt selv, og har planer om å gjøre det en stund ;)

godt å høre :-) de får jo mye glede av hverandre da..:-) koselig med to små prinsesser da!gratulerer:-) blir nok en stor pause etter dette svangerskapet:-)

Gratulerer!!! :D

Åh, jeg gleder meg til jeg kan si det samme!! :D

Gratulerer! Klarer endeleg å sei det høgt sjølv. Eg vart nemleg smelt på tjukken etter 3 mnd!!! og har termin to dagar før minsten sin ettårsdag;) Ikkje heilt planlagt, men no gler me oss til å fullføre familien med ei lita jente. Har to tette først (18 mnd mellom) før laaang pause på 5 år, og no slår me altså til med 12 mnd mellom, men så vert det stopp for godt;) Kos deg i svangerskapet. To tette er veldig koseleg, og dei har masse glede av kvarandre.

Back
Topp