Smell i magen

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Min sønn smalt hodet i full fart bakover i magen/bekkenet mitt. Det var fryktelig smertefult og nå er jeg veldig øm. Håper det er helt ufarlig for jeg har ikke hatt noen blødninger enda.
Noen andre som har fått smell/slag mot magen og alt er bra?

Ikke enda, men lille er som regel veldig godt beskyttet nå, er du redd ville jeg kontaktet jordmor eller lege imorgen.

Sist datt jeg ned en trapp, var lengre på vei og var ikke veldig godt men gikk heldigvis bra ❤

Ikke enda, men lille er som regel veldig godt beskyttet nå, er du redd ville jeg kontaktet jordmor eller lege imorgen.

Sist datt jeg ned en trapp, var lengre på vei og var ikke veldig godt men gikk heldigvis bra ❤
Jeg skal heldigvis på første svangerskapskontroll i morgen. Det går jo heldigvis ofte bra for de er jo godt beskyttet, men fryktelig vondt. Uff det må ha vært en grusom følelse når du falt ned trappen. ❤

Jeg skal heldigvis på første svangerskapskontroll i morgen. Det går jo heldigvis ofte bra for de er jo godt beskyttet, men fryktelig vondt. Uff det må ha vært en grusom følelse når du falt ned trappen. ❤
Godt du skal det, da får du snakket om bekymringen din :)

Helt ærlig fikk jeg ikke tenkt så mye, for våknet fordi jeg virkelig måtte tisse, og hadde et lite uhell med noen dråper så var mest opptatt av å rydde etter meg, kastet morgenkåpe med mobil i vaskemaskinen, kommer på det før vannet starter men huff stress og kaos, tok en tid før jeg tenkte mer over det og da var jeg på vei til sykehuset for rutine innleggelse etter større typer fall, og fikk se snuppa på ul ❤

Datt ned trappa jeg også, slo ikke direkte magen, men bekken og rygg :( Gikk bra :) Sånn går det når man måspy oger halvvegs i trappa ;) :(

Har tryna i steintrapp denne gangen, forrige gang var jeg over termin og datt på isen.

Hadde en unge som tok sats og hoppa på magen min i første trimester sist. Har gått bra, i begynnelsen er det heldigvis veldig godt beskyttet :) Men skjønner at du blir bekymra. Ikke gøy med plutselige hendelser, håper du er mindre øm og at det ikke kom noen blødninger!

Back
Topp