Smekker (vask)

CathogBen

Elsker forumet
Hva vasker dere de på? Har først begynt å bruke det for 1 uke siden her når han startet med mos osv.. Tenkte å kjøre en vask på de nå.. 60 grader eller?

Jeg vasker alle Magnes klær på 60 grader. Også smekker [:)]

ORIGINAL: _Eva_

Jeg vasker alle Magnes klær på 60 grader. Også smekker [:)]

Klærne også ja? [8|] Hm.. her går de for øyeblikket på 40 grader... men nå ble jeg litt usikker...

Vasker smekker på 60 grader sammen med håndklær. Vasker klutene på 90 grader (60 dreper ikke bakterier) og klærne på 40 grader.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Vasker smekker på 60 grader sammen med håndklær. Vasker klutene på 90 grader (60 dreper ikke bakterier) og klærne på 40 grader.

Signerer dette. Vasker ikke klærne på 60 så sant de ikke har vært i klorvann eller har fått avføring på seg. Gulpeklutene går på 40 grader de også [;)] Mens vaskekluter går på kokvask [:)]

ORIGINAL: sjokomuffin

jeg vasker klærne, smekker og sengetøyet hennes på 60.
håndklær, gulpekluter og kluter på 90 [:)]

sign

Jeg vasker alle klær på 60 grader. Også smekker [:)]

vasker ikke klær jeg, er det mannen som gjør[8D]  (går hardt for seg innimellom men...)

ORIGINAL: Angelmy

Jeg vasker alle klær på 60 grader. Også smekker [:)]

Sign!

Bæsjklutene,gulpeklutene,sengklær og smekker jeg på 90 grader,og så inn i tørketrommelen..Resten av klærne på 60 grader,og gubben hiver dem også i tørketrommelen[>:] Jeg tror at Oskar vokser sååå fort,men det er jo bare klærne som krymper[:@][8D]

Nå løy jeg,,Mente at jeg vasker håndklær,ikke sengetøy, på 90 grader[;)]

Back
Topp