Smekke...

bollemagen

knurrepus
Ser at mange har kjøpt smekke til babyen. Når er det man trenger det? Jeg trodde man brukte det når de begynte å spise litt mat jeg?

Jeg skal kjøpe smekke, men det er vel mer sånn "pyntesmekke" :) Med navnet hennes brodert på :)

Det er greit å ha om babyen gullet mye, de kom godt med med nr 1. han var en "gulper"

Jeg har et hav av små "pyntesmekker", sånne trekanta fra typisk name it. Bruker de ikke sånn helt i starten, men etter noen mnd er det greit å ikke måtte skifte alt når de gulper litt.

Jeg har kjøpt pga siklinga :P

vi kjøpte maaaaaange sånne smekker/skjerf/trekanta til vesla.. hu gulpa HELE tiden så var greit å slippe å skifte alle klea.. litt lettere og bare skifte smekka :p

Vi har fått ca 1000 sånne men har aldri hatt behov for det. Verken stilling eller gulping her...

Syns ikke man behøver det før tannfrembrudd og de begynner å sikle. Gulper de så hjelper det of lite med en smekke, det er i allefall min erfaring. ;)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Jeg kjøper det på grunn av gulping og sikling :)
Blir det noe i nærheten av tanteungen og meg selv, så MÅ vi ha smekker **
Men kjøper slike som er pyntete, så hvis hun ikke blir slik så har vi de som pynt :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Eg hadde MEGA gulpe baby sist,og blei heilt gal av å måtte bytte body heile tida...smikke tok det verste av gulpe så du i det minst slapp å bytte tusen ganger dagen!

Back
Topp