smatter på hendene i søvne

madmat90

Andre møte med forumet
Når jeg går bort til vugga for å sjekke så ligger hun å smatter/sutter på hendene sine høyt i søvne på? Flere som gjør det?

Syns det virker som hun er sulten så vekket å ga hun pupp i natt (men er ikke så glad i å vekke henne når hun sover).
 
Hadde hun vært sulten ville hun nok skreket. De sitter på hendene for kosens skyld eller for suttebehovet.
 
Her også. Tenker at det er litt suttebehov, men hun kan også gjøre det endel hvis hun har luft/før hun raper /propper/bæsjer. Det kan også være kløe i gommene. Hun har begynt å sikle en del, så det kan være kløe - selv om det fortsatt kan gå noen mnd før tennene kommer. Storesøster var likedan. Dentinox kan lindre slik kløe
 
ImageUploadedByBV Forum1426169840.807314.jpg

Det gjør min også :) her har hun akkurat spist så tviler på at hun er sulten :p
 
Vis vedlegget 107781

Det gjør min også :) her har hun akkurat spist så tviler på at hun er sulten :p[/QU
Gjør det her og. Jeg har tenkt det er sutte behov, jeg...


Mye mulig det er suttebehov. Men her sutrer huni tillegg mens hun sutter på hendene. Men hun har plutselig begynt å nekte å sovepå dagen i i tilegg, prøver å gå ut å trille osv. Tilslutt sovner hu av utmattelse. I kveld er hun veldig urolig og ser ut som hun klør
Her også. Tenker at det er litt suttebehov, men hun kan også gjøre det endel hvis hun har luft/før hun raper /propper/bæsjer. Det kan også være kløe i gommene. Hun har begynt å sikle en del, så det kan være kløe - selv om det fortsatt kan gå noen mnd før tennene kommer. Storesøster var likedan. Dentinox kan lindre slik kløe


Ja mulig det er kløe i gommen. Hun sutrer mens hun har henda i munn på nattan også. De siste dagene har hun nektet plent å sove på dagtid, vært sutrete, fikk diaree nå og skreik i en time i strekk til vi tok på detinox på gommen (da roa hun seg etter ti min) Hun fikk også en bitering som hun tygga iherdig på.
 
Mye mulig det er suttebehov. Men her sutrer huni tillegg mens hun sutter på hendene. Men hun har plutselig begynt å nekte å sovepå dagen i i tilegg, prøver å gå ut å trille osv. Tilslutt sovner hu av utmattelse. I kveld er hun veldig urolig og ser ut som hun klør



Ja mulig det er kløe i gommen. Hun sutrer mens hun har henda i munn på nattan også. De siste dagene har hun nektet plent å sove på dagtid, vært sutrete, fikk diaree nå og skreik i en time i strekk til vi tok på detinox på gommen (da roa hun seg etter ti min) Hun fikk også en bitering som hun tygga iherdig på.
Ja da er det nok sannsynlig det som plager henne. Ser tendensen mer og mer her også, og sikling. Og så tygger hun litt på smokken også. Og smarting på hendene er såpass innimellom at hun blir skikkelig vår på ermet på bodyen :-P Blir nok å skaffe bitering imorgen. Har forresten blitt korte dupper her og. Igår sov hun kun dupper på 10-30 min. Og da sovnet hun på puppen nesten hver amming pga for lite søvn. Ække greit å være liten alltid :-(
 
Back
Topp