Inspirert av termingruppa mi: smatter du eller dine?
Synes du det er helt greit/ikke greit? Hvorfor?
Synes du det er helt greit/ikke greit? Hvorfor?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi voksne gjør selvsagt ikke det. De små øver seg, og blir stadig minnet på å tygge med lukket munn.
Vi voksne gjør selvsagt ikke det. De små øver seg, og blir stadig minnet på å tygge med lukket munn.
Jeg blir irritert fordi lydene for meg frysninger! HahaJeg merker det ikke selv om noen rundt meg gjør det. Men ei venninne har bedt en av ungene mine om å lukke munnen når han tygger noen ganger så han gjør det nok.
Jeg skjønner ikke alt vi skal irritere oss over. Selvfølgelig, hvis munnen er på vid gap og maten omtrent ramler ut så kan man jo kanskje reagere litt. Men finnes det ikke andre ting å bruke energien på?
Jeg gidder ikke sitte og minne ungene på å lukke munnen helt hver gang de spiser, samme som alle de ørten andre tingene som irriterer folk. Alltids noe man gjør som irriterer andre.![]()
Nå er kanskje smatting en lyd mange reagerer på. Men så har du de som reagerer på beina som ikke er i ro. Når gaffelen treffer asjetten osv. Det er så mye folk reagerer på, at man kan liksom ikke ta hensyn til alt. Jeg ser min gutt strever når venninna mi er her og ber han lukke munn, og jeg synes hele måltidet blir utrivelig. Dette er en gutt som gjør alt han kan for å gjøre alt riktig og det går virkelig inn på han når han ikke klarer. Så jeg overser det. Han gjør det mindre og mindre nå som han blir større.Jeg blir irritert fordi lydene for meg frysninger! Haha![]()
Kall meg rar assa, men jeg får ett veldig ubehag i kroppen!
Kunne ikke spise Atme en jeg jobba med før fordi han laga så mye lyd! Får ikke til å si til meg sjøl at jeg skal overse det heller!