LittleMonkii
Forumet er livet
Hvordan går det med nav egentlig? Har du fått penger?
Kom plutselig til å tenke på deg...
Kom plutselig til å tenke på deg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Ting tar tid, sånn er det som oftest! Tenkte at jeg skulle bestille litt smått av deg om du fortsatt ventet for å hjelpe litt :pLittleMonkey skrev:
Men da venter jeg til jeg vet hva lilleputt i magen er så er det lettere med farger osv;)
smash skrev:
Så bra! Ting tar tid, sånn er det som oftest! Tenkte at jeg skulle bestille litt smått av deg om du fortsatt ventet for å hjelpe litt :pLittleMonkey skrev:
Men da venter jeg til jeg vet hva lilleputt i magen er så er det lettere med farger osv;)
Så fantastisk snill du er!!!! Blei helt stum jeg nå!
Hvor langt er du på vei?:)
LittleMonkey skrev:
smash skrev:
Så fantastisk snill du er!!!! Blei helt stum jeg nå!
Hvor langt er du på vei?:)
Synes da ikke det var så voldsomt. Leste tråden der du skrev at du ikke hadde råd til å brødfø mer enn akkurat jentene dine og kjente det stakk veldig!
Skal på tidlig ul i morgen, og etter mine beregninger er jeg 10,5uke på vei, men regner med å bli satt tilbake i uker i morgen :p
Har hatt lyst til å bestille av deg, men om dere klarer dere greit nå, så venter jeg til jeg er enda litt lenger på vei ;)
Det tror jeg på! Vi hadde det sånn da jeg gikk gravid forrige gang, så vi hadde heldigvis kun oss selv å tenke på. Det gikk mye i suppe og billigpasta for å si det sånn...LittleMonkey skrev:
Men det er godt at det har ordnet seg nå :)
Forresten. De bootiesene, hvor store lager du dem?
smash skrev:
Det tror jeg på! Vi hadde det sånn da jeg gikk gravid forrige gang, så vi hadde heldigvis kun oss selv å tenke på. Det gikk mye i suppe og billigpasta for å si det sånn...LittleMonkey skrev:
Men det er godt at det har ordnet seg nå :)
Forresten. De bootiesene, hvor store lager du dem?
Uff, grusomt! Unner ingen å ha det sånn!
Dette er str jeg kan lage de i:
0-3 mnd
6-9 mnd
12 mnd
2 år
3 år