Smash!

Hei du!:)
Joa, ordna seg TIL SLUTT!
Etter ÅTTE uker uten penger, fikk jeg for TO dager...!?
What!? Men resten av pengene kom etter det igjen.
ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så bra! Ting tar tid, sånn er det som oftest! Tenkte at jeg skulle bestille litt smått av deg om du fortsatt ventet for å hjelpe litt :p 

Men da venter jeg til jeg vet hva lilleputt i magen er så er det lettere med farger osv;) 

LittleMonkey skrev:
Så bra! Ting tar tid, sånn er det som oftest! Tenkte at jeg skulle bestille litt smått av deg om du fortsatt ventet for å hjelpe litt :p 

Men da venter jeg til jeg vet hva lilleputt i magen er så er det lettere med farger osv;) 

Så fantastisk snill du er!!!! Blei helt stum jeg nå!
Hvor langt er du på vei?:)

smash skrev:

LittleMonkey skrev:

Synes da ikke det var så voldsomt. Leste tråden der du skrev at du ikke hadde råd til å brødfø mer enn akkurat jentene dine og kjente det stakk veldig!
Skal på tidlig ul i morgen, og etter mine beregninger er jeg 10,5uke på vei, men regner med å bli satt tilbake i uker i morgen :p 
Har hatt lyst til å bestille av deg, men om dere klarer dere greit nå, så venter jeg til jeg er enda litt lenger på vei ;)

LittleMonkey skrev:

smash skrev:

LittleMonkey skrev:

Synes da ikke det var så voldsomt. Leste tråden der du skrev at du ikke hadde råd til å brødfø mer enn akkurat jentene dine og kjente det stakk veldig!
Skal på tidlig ul i morgen, og etter mine beregninger er jeg 10,5uke på vei, men regner med å bli satt tilbake i uker i morgen :p 
Har hatt lyst til å bestille av deg, men om dere klarer dere greit nå, så venter jeg til jeg er enda litt lenger på vei ;)

Ja, det var helt grusomt...
Vi spiste brødskive med syltetøy og makaroni og 2 uker. Værste jeg har vært med på!
Er så glad det endelig er over!!!!!!!!
Masse masse masse lykke til!:)

Det tror jeg på! Vi hadde det sånn da jeg gikk gravid forrige gang, så vi hadde heldigvis kun oss selv å tenke på. Det gikk mye i suppe og billigpasta for å si det sånn... 
Men det er godt at det har ordnet seg nå :) 

Forresten. De bootiesene, hvor store lager du dem? 

LittleMonkey skrev:
Det tror jeg på! Vi hadde det sånn da jeg gikk gravid forrige gang, så vi hadde heldigvis kun oss selv å tenke på. Det gikk mye i suppe og billigpasta for å si det sånn... 

Uff, grusomt! Unner ingen å ha det sånn!
Dette er str jeg kan lage de i:
0-3 mnd
6-9 mnd
12 mnd
2 år
3 år

smash skrev:

LittleMonkey skrev:

Uff, grusomt! Unner ingen å ha det sånn!
Dette er str jeg kan lage de i:
0-3 mnd
6-9 mnd
12 mnd
2 år
3 år

Helt sant!

Var visst bare 7,5uker på vei, så jeg får nok vente en liten stund med å bestille, men kanskje jeg bestiller til mini nå til vinteren :) :p 

Back
Topp